"Szczyt zniżek" w kampanii Złotych Tarasów

W prasie i na outdoorze trwa kampania reklamująca zimowe wyprzedaże w centrum Złote Tarasy. Akcja przebiega pod hasłem "Szczyt zniżek".

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

Trwająca od początku stycznia kampania reklamowa warszawskiego centrum handlowego Złote Tarasy podkreśla, że do końca bieżącego miesiąca ponad 200 działających w nim sklepów oferuje swoje produkty w atrakcyjnych cenach. Kreacja przekazu pod hasłem "Szczyt zniżek" opiera się na motywie charakterystycznych dla tej galerii szklanych kopuł. Kampania podkreśla, że Złote Tarasy to nie tylko miejsce do robienia zakupów, ale i przestrzeń do nieskrępowanej zabawy

grafika

Akcja jest prowadzona w Warszawie, obejmując prasę (dodatek wyprzedaże w "Gazecie Wyborczej") oraz outdoor (6 siatek wielkoformatowych, 4 backlighty i 60 citylightów w metrze). Kreację kampanii - zaplanowanej do 15 lutego - przygotowała agencja Communication Unlimited, a planowaniem i zakupem mediów Złote Tarasy zajęły się we własnym zakresie.

Tomasz Wojtas / tw
Autor artykułu:
Tomasz Wojtas / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję