SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Szczyt zniżek" w kampanii Złotych Tarasów

W prasie i na outdoorze trwa kampania reklamująca zimowe wyprzedaże w centrum Złote Tarasy. Akcja przebiega pod hasłem "Szczyt zniżek".

Trwająca od początku stycznia kampania reklamowa warszawskiego centrum handlowego Złote Tarasy podkreśla, że do końca bieżącego miesiąca ponad 200 działających w nim sklepów oferuje swoje produkty w atrakcyjnych cenach. Kreacja przekazu pod hasłem "Szczyt zniżek" opiera się na motywie charakterystycznych dla tej galerii szklanych kopuł. Kampania podkreśla, że Złote Tarasy to nie tylko miejsce do robienia zakupów, ale i przestrzeń do nieskrępowanej zabawy

Akcja jest prowadzona w Warszawie, obejmując prasę (dodatek wyprzedaże w "Gazecie Wyborczej") oraz outdoor (6 siatek wielkoformatowych, 4 backlighty i 60 citylightów w metrze). Kreację kampanii - zaplanowanej do 15 lutego - przygotowała agencja Communication Unlimited, a planowaniem i zakupem mediów Złote Tarasy zajęły się we własnym zakresie.

Dołącz do dyskusji: "Szczyt zniżek" w kampanii Złotych Tarasów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl