SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szef WarnerMedia Entertainment: HBO Max wprowadzi nową jakość VOD. Nie będzie zagrożeniem dla HBO

Bob Greenblatt, szef koncernu WarnerMedia Entertainment, do którego należy HBO zapowiedział, że nadchodzący serwis streamingowy HBO Max będzie nową jakością w segmencie platform VOD, bowiem zaoferuje użytkownikom nie tylko dostęp do oryginalnych nowych treści, ale będzie miał silne wsparcie w postaci wielu wybitnych tytułów, które były hitami na przestrzeni wielu lat i są nadal cenione przez widzów. Greenblatt zaznaczył też, że zapowiadana platforma nie zaszkodzi stacji HBO, lecz będzie jej naturalnym uzupełnieniem.

Swoimi uwagami na temat nadchodzącego serwisu streamingowego o nazwie HBO Max Bob Greenblatt, szef koncernu WarnerMedia Entertainment podzielił się podczas tegorocznej konferencji branżowej Mipcom.

W marcu br. Bob Greenblatt został szefem nowej firmy WarnerMedia Entertainment, która została stworzona po tym, jak w połowie ub.r. za 85 mld dol. koncern AT&T przejął firmę Time Warner.

W lipcu zapowiedziano oficjalnie że WarnerMedia wiosną 2020 r. wprowadzi na rynek nowy serwis streamingowy o nazwie HBO Max. Teraz podczas Mipcom Bob Greenblatt przekonywał, że platforma będzie warta zainteresowania użytkowników.

Greenblatt zaznaczył, że nad projektem HBO Max pracują dwaj najważniejsi partnerzy - stacja HBO oraz wytwórnia filmowa Warner Bros., co jego zdaniem gwarantuje dostęp do unikalnych treści niespotykanych u konkurentów. W ofercie platformy mają się pojawić tytuły z biblioteki HBO, oryginalne produkcje tworzone w ramach projektu Max Originals, a także całe portfolio filmów i seriali do których prawa posiada Warner Bros.

Szef WarnerMedia Entertainment zaznaczył, że HBO Max nie odbierze widzów stacji HBO, ale będzie jej naturalnym uzupełnieniem trafiając do nowej niszy użytkowników. Greenblatt wyjaśnił, że unikalność HBO Max będzie polegała m.in. na zaoferowaniu przez ten serwis wielu kultowych produkcji w historii kina, począwszy od takich tytułów jak „Czarnoksiężnik z krainy Oz” czy „Obywatel Kane”, aż po kinowe hity z lat 80. czy 90. ubiegłego wieku. To, w połączeniu z oryginalnymi treściami tworzonymi dla HBO Max oraz najciekawszymi filmami i serialami w dorobku HBO ma zagwarantować bibliotekę adresowaną do szerokiego grona odbiorców.

Według zapowiedzi WarnerMedia zamierza zdradzić bardziej szczegółowe informacje dotyczące cen oraz zawartości HBO Max podczas specjalnej konferencji dla inwestorów przewidzianej na 29 października br. w Burbank w Stanach Zjednoczonych.

HBO Max wiosną 2020 roku, ale nie w Polsce

Zgodnie z zapowiedzią na platformie HBO Max znajdą się ekskluzywne treści produkowane m.in. przez stację HBO, a także seriale i filmy do których WarnerMedia posiada obecnie prawa. W bibliotece serwisu mają się pojawić także nowe własne produkcje dostępne pod marką Max Originals.

Na razie WarnerMedia nie podał szczegółowych informacji dotyczących korzystania z tej platformy. Nie wiadomo zatem ile będzie tam kosztował abonament miesięczny i na jakie kategorie zostanie podzielony.

Według obietnic w momencie startu HBO Max zaoferuje odbiorcom w sumie ponad 10 tys. godzin treści typu premium. W komunikacie podano listę pozycji, które m.in. znajdą się w ofercie:

  • Friends
  • The Fresh Prince of Bel Air
  • Pretty Little Liars
  • Batwoman
  • Katy Keene
  • Dune: The Sisterhood
  • Tokyo Vice
  • The Flight Attendant
  • Love Life
  • Station Eleven
  • Made for Love
  • Gremlins
  • The Outsider
  • Lovecraft Country
  • The Nevers
  • The Gilded Age
  • Avenue 5
  • The Undoing
  • The Plot Against America
  • Perry Mason
  • I Know This Much Is True

Na razie start HBO Max zaplanowano na rynku amerykańskim. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agnieszka Niburska, szefowa marketingu i public relations w HBO Polska nie pozostawia wątpliwości że platforma nie pojawi się szybko na naszym rynku. - Aktualnie nie ma planów wprowadzenia serwisu do Europy - informuje krótko.

 

Za strategię programową HBO Max odpowiadają Casey Bloys, dyrektor programowy HBO. Dyrektorem ds. treści został Kevin Reilly z WarnerMedia Entertainment Networks. Tony Goncalves z Otter Media i i Andy Forssell, były CEO Hulu odpowiadają za rozwój platformy cyfrowej. Jennifer O’Connell, która dołączyła do WarnerMedia w maju br. po wielu latach pracy w firmie produkcyjnej Lionsgate, obejmie jedno z dwóch stanowisk EVP, odpowiadając za oryginalne produkcje dokumentalne i programy dla dzieci. Drugą EVP odpowiedzialną za oryginalne filmy fabularne będzie Jessie Henderson. Obie będą podlegać Sarah Aubrey zajmującej stanowisko head of original content.

Dołącz do dyskusji: Szef WarnerMedia Entertainment: HBO Max wprowadzi nową jakość VOD. Nie będzie zagrożeniem dla HBO

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marketer
Czyli dla odmiany od innych VOD będzie tam trochę nowości i trochę klasyków a klient będzie płacił miesięczny abonament i wybierał co obejrzeć. Rewolucja
odpowiedź
User
walter
A nie moga poprawic istniejacego HBO Go???
odpowiedź
User
Hss
Przecież to co jest na filmiku jest na hbo go
odpowiedź