SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Szkło kontaktowe” ogląda mniej widzów, ale ma większe wpływy z reklam

381 tys. osób - tyle wyniosła średnia widownia „Szkła kontaktowego” w ostatnim roku. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej magazyn TVN24 stracił nieco widzów, ale wzrosły jego wpływy reklamowe.

Średnia widownia „Szkła kontaktowego” w okresie od 18 stycznia 2013 roku do 16 stycznia 2014 roku wyniosła 381 tys. osób. Przełożyło się to na 3,28 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Program emitowany jest na antenie TVN24 codziennie o godz. 22.00.

Najchętniej oglądany odcinek magazynu w analizowanym okresie wyemitowano 13 marca 2013 roku. Zainteresował on 561 tys. widzów.

Trzy topowe odcinki „Szkła kontaktowego” w ostatnim roku

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

13-03-2013

22:03

561 466

4,73%

23-01-2013

21:59

554 775

4,48%

26-01-2013

21:59

545 687

4,41%


W porównaniu do analogicznego odstępu czasu rok wcześniej program stracił 15 tys. osób. W okresie od 18 stycznia 2012 roku do 17 stycznia 2013 roku „Szkło kontaktowe” oglądało bowiem 396 tys. widzów, a udział plasował się na poziomie odpowiednio na 3,45 proc. oraz 1,86 proc.

Magazyn jeszcze większą stratę zanotował w porównaniu do poprzednich odcinków czasu. W okresie od 18 stycznia 2011 roku do 17 stycznia 2012 roku program śledziło średnio 447 tys. osób (odpowiednio 3,89 proc. oraz 1,73 proc. udziału), a od 18 stycznia 2010 roku do 17 stycznia 2011 roku - 464 tys. osób (3,98 proc. oraz 2,02 proc.).

Porównanie oglądalności programu z latami poprzednimi

Okres

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

18.01.2010 - 17.01.2011

464 307

3,98%

2,02%

18.01.2011 - 17.01.2012

446 550

3,89%

1,73%

18.01.2012 - 17.01.2013

395 938

3,45%

1,86%

18.01.2013 - 16.01.2014

381 178

3,28%

1,42%


W paśmie nadawania audycji Moniki Olejnik kanał TVN24 wygrał walkę o widza ze stacją TVP Info, która w tym czasie notowała 2,72 proc. udziału. Zdecydowanie słabiej od TVN24 radził sobie też Polsat News - 0,79 proc. Taka sama była kolejność wśród widzów w grupie komercyjnej.

Oglądalność magazynu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN24 - Szkło kontaktowe

381 178

3,28%

1,42%

TVP INFO

316 472

2,72%

1,24%

Polsat News

92 162

0,79%

0,70%


Wpływy reklamowe TVN24 przy emisji „Szkła kontaktowego” w analizowanym okresie wyniosły 37,33 mln zł. W porównaniu do poprzedniego roku były one wyższe o 5,07 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Okres

Wpływy (w zł)

18.01.2010 - 17.01.2011

41 666 291

18.01.2011 - 17.01.2012

29 785 159

18.01.2012 - 17.01.2013

32 255 468

18.01.2013 - 16.01.2014

37 328 366

 

 

 

Dołącz do dyskusji: „Szkło kontaktowe” ogląda mniej widzów, ale ma większe wpływy z reklam

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
plusk
Program sam w sobie jest ok. Problem w tym, że większość zapraszanych wciąż tych samych osób to emeryci którzy sobie tu dorabiają. Można by dać szansę zabłysnąć nieco młodszym i bardziej błyskotliwym.
odpowiedź
User
by rzyło sie lepij
Seanse nienawiści dla zjadaczy rukoli. Ja jem bigos
odpowiedź
User
koko
najbardziej idioytczny i kretynski program telewizyjny
odpowiedź