SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Szkło kontaktowe” ma lepsze wyniki od „W tyle wizji”. Obie audycje liderami w swoich pasmach

Emitowany w TVN24 program „Szkło kontaktowe” od początku września br. śledzi średnio 604 tys. widzów. Z kolei mający podobną formułę magazyn TVP Info „W tyle wizji” gromadził przed telewizorami średnio 504 tys. osób. Obie audycje są liderami oglądalności wśród stacji newsowych w swoich pasmach.

Article

Wieczorny program TVN24 „Szkło kontaktowe” emitowany jest codziennie o godz. 22.00. Jego średnia oglądalność w okresie od 2 września do 9 października 2019 roku wyniosła 604 tys. osób, co przełożyło się na 5,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,75 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

TVP Info niemal w tym samym paśmie (dokładnie w dni powszednie o 21.50) emituje program „W tyle wizji”, który ma podobną formułę do „Szkła kontaktowego”. W okresie od 2 września do 9 października br. audycję tę oglądało średnio 504 tys. widzów, a jej udział plasował się odpowiednio na poziomie 4,10 proc., 1,34 proc. oraz 2,02 proc.

Wyższe wyniki notowała dodatkowa część programu „W tyle wizji ekstra”, którą można oglądać o godz. 22.30 (również w dni powszednie). Jego średnia widownia w analizowanym okresie wyniosła 528 tys. osób, a udział ukształtował się odpowiednio na poziomie 5,48 proc., 1,82 proc. i 2,85 proc.

Najpopularniejsze wydanie „Szkła kontaktowego” w analizowanym okresie wyemitowane zostało 6 października br. - obejrzało je 788 tys. widzów. Z kolei „W tyle wizji” największym zainteresowaniem cieszyło się 7 października br., kiedy to audycja ta miała 634 tys. oglądających.

Kanał TVN24 w czasie nadawania swojego magazynu wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnym TVP Info. Antena ta ma w tym paśmie 4,83 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (0,86 proc.). Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN24 przegrywa z TVP Info.

Również TVP Info podczas emisji swojej audycji jest pierwszy, wygrywając walkę z TVN24 (4,08 proc.) i Polsat News (1 proc.). Również w grupach 16-49 i 16-59 kolejność stacji jest taka sama.

„Szkło kontaktowe” nadawane jest w TVN24 od 2005 roku. Twórcą audycji jest Grzegorz Miecugow, który zmarł 26 sierpnia 2017 roku po ciężkiej chorobie.

Z kolei „W tyle wizji” to program satyryczny emitowany od kwietnia 2016 roku. Komentuje on bieżące wydarzenia z kraju i ze świata z udziałem znanych dziennikarzy i publicystów pod redakcją Marcina Wolskiego.

Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 4,14 proc., a TVP Info - 3,43 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Szkło kontaktowe” ma lepsze wyniki od „W tyle wizji”. Obie audycje liderami w swoich pasmach

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
novum33
szkoda ze nie mamy wyników z samych dni powszednich kiedy nadawane są oba programy.
10 8
odpowiedź
User
Tomasz
W Tylewizji nie ma w niedzielę, więc nie powinno się brać pod uwagę wyników Szkła do statystyk z tych dni... No ale to Nielsen...
36 27
odpowiedź
User
mkn
Myślę że oglądalność „W tyle wizji” jest znacznie wuższa niż się podaje.
36 31
odpowiedź
User
rozbawiony
Jak zwykle podróbka gorsza od oryginału. I tyle na temat.
32 31
odpowiedź
User
Spike
Zastanawiające jest, że oba programy są liderami w swoich pasmach, pomimo że są emitowane o podobnej porze.
23 4
odpowiedź