SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Szkło kontaktowe” ma lepsze wyniki od „W tyle wizji”. Obie audycje liderami w swoich pasmach

Emitowany w TVN24 program „Szkło kontaktowe” od początku września br. śledzi średnio 604 tys. widzów. Z kolei mający podobną formułę magazyn TVP Info „W tyle wizji” gromadził przed telewizorami średnio 504 tys. osób. Obie audycje są liderami oglądalności wśród stacji newsowych w swoich pasmach.

Article

Wieczorny program TVN24 „Szkło kontaktowe” emitowany jest codziennie o godz. 22.00. Jego średnia oglądalność w okresie od 2 września do 9 października 2019 roku wyniosła 604 tys. osób, co przełożyło się na 5,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,75 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

TVP Info niemal w tym samym paśmie (dokładnie w dni powszednie o 21.50) emituje program „W tyle wizji”, który ma podobną formułę do „Szkła kontaktowego”. W okresie od 2 września do 9 października br. audycję tę oglądało średnio 504 tys. widzów, a jej udział plasował się odpowiednio na poziomie 4,10 proc., 1,34 proc. oraz 2,02 proc.

Wyższe wyniki notowała dodatkowa część programu „W tyle wizji ekstra”, którą można oglądać o godz. 22.30 (również w dni powszednie). Jego średnia widownia w analizowanym okresie wyniosła 528 tys. osób, a udział ukształtował się odpowiednio na poziomie 5,48 proc., 1,82 proc. i 2,85 proc.

Najpopularniejsze wydanie „Szkła kontaktowego” w analizowanym okresie wyemitowane zostało 6 października br. - obejrzało je 788 tys. widzów. Z kolei „W tyle wizji” największym zainteresowaniem cieszyło się 7 października br., kiedy to audycja ta miała 634 tys. oglądających.

Kanał TVN24 w czasie nadawania swojego magazynu wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnym TVP Info. Antena ta ma w tym paśmie 4,83 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (0,86 proc.). Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN24 przegrywa z TVP Info.

Również TVP Info podczas emisji swojej audycji jest pierwszy, wygrywając walkę z TVN24 (4,08 proc.) i Polsat News (1 proc.). Również w grupach 16-49 i 16-59 kolejność stacji jest taka sama.

„Szkło kontaktowe” nadawane jest w TVN24 od 2005 roku. Twórcą audycji jest Grzegorz Miecugow, który zmarł 26 sierpnia 2017 roku po ciężkiej chorobie.

Z kolei „W tyle wizji” to program satyryczny emitowany od kwietnia 2016 roku. Komentuje on bieżące wydarzenia z kraju i ze świata z udziałem znanych dziennikarzy i publicystów pod redakcją Marcina Wolskiego.

Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 4,14 proc., a TVP Info - 3,43 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Szkło kontaktowe” ma lepsze wyniki od „W tyle wizji”. Obie audycje liderami w swoich pasmach

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
novum33
szkoda ze nie mamy wyników z samych dni powszednich kiedy nadawane są oba programy.
odpowiedź
User
Tomasz
W Tylewizji nie ma w niedzielę, więc nie powinno się brać pod uwagę wyników Szkła do statystyk z tych dni... No ale to Nielsen...
odpowiedź
User
mkn
Myślę że oglądalność „W tyle wizji” jest znacznie wuższa niż się podaje.
odpowiedź