„Szlaban na ryzyko” w kampanii społecznej PKP (wideo)

Polskie Koleje Państwowe rozpoczęły kampanię społeczną pod hasłem „Szlaban na ryzyko”. Pokazywane w niej jest, jak ryzyko, brawura, rutyna i pośpiech doprowadzają do wypadków na przejazdach kolejowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Ze statystyk PKP wynika, że  98 proc. wypadków i kolizji na przejazdach kolejowo-drogowych to wina kierowców oraz pieszych.

Obecna akcja prowadzona jest w ramach XI edycji kampanii „Bezpieczny przejazd”. Na jej potrzeby powstał dwuminutowy spot zatytułowany „Film, którego wolałbyś nie zobaczyć”. Pokazano w nim niebezpieczne manewry w pobliżu torów - są to autentyczne filmy zarejestrowane przy przejazdach przez kamery monitoringu.

Partnerami kampanii są Polskie Radio, Telewizja Polska oraz Grupa Polska Press. To w tych mediach prowadzona jest kampania, której wzmocnieniem są emisje spotu w internecie (m.in. na portalach społecznościowych).

Za kampanię odpowiada w całości spółka PKP Polskie Linie Kolejowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu