Małgorzata i Radosław Majdanowie, youtuberzy i finalista „Masterchef” w kampanii Szlachetnej Paczki (wideo)

Ruszyła kampania inicjatywy charytatywnej Szlachetna Paczka (organizowanej przez Stowarzyszenie Wiosna) pod hasłem „Za dobre rzeczy się płaci”. Biorą w niej udział m.in. Małgorzata i Radosław Majdanowie, youtuberzy Y, Cyber Marian i Wojtek Szumański oraz Matteo Brunetti znany z programu „Masterchef”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Małgorzata i Radosław Majdanowie, youtuberzy i finalista „Masterchef” w kampanii Szlachetnej Paczki (wideo)

Spot z kampanii rozgrywa się w restauracji, gdzie Małgorzata i Radosław Majdanowie odgrywają zarówno klientów, jak i osoby z obsługi. Akcja ma pokazywać, że wszystko co dobre kosztuje - również dobrze zaprojektowana pomoc.

W spocie występują też youtuberzy Y (iluzjonista prowadzący kanał MagicofY), Cyber Marian i Wojtek Szumański, Karolina Pilarczyk (mistrzyni Europy w drifcie), pisarka Katarzyna Bonda, Matteo Brunetti (finalista programu „Masterchef”) oraz organizatorzy Runmaggedonu.

- Szlachetna Paczka, za którą stoi Stowarzyszenie Wiosna, to potężna organizacja, odpowiadająca za to, aby ludziom chciało się pomagać sobie nawzajem. Jedyna różnica między Paczką a „zwykłą” firmą jest taka, że firma sprzedaje produkt czy usługę, a my oferujemy dobro - wyjaśnia Jakub Marczyński, dyrektor kreatywny ds. mediów, influencerów i biznesu w Szlachetnej Paczce.

- Od początku istnienia Paczki zaangażowało się w nią ponad 4 miliony Polaków, a wartość dotychczas przekazanej pomocy to prawie ćwierć miliarda złotych! Tylko podczas ostatniej edycji pomogliśmy  tylu potrzebującym, ilu zamieszkuje Rzeszów. Jestem szczęśliwy i dumny, że Paczkę wspiera tyle osób, że dla tylu szlachetnych ludzi jest ona ważna - podkreśla Jakub Marczyński. - Ale wyobraźmy sobie, o ile większa byłaby skala pomocy, gdyby każdy z nas wpłacił dziś kilka złotych, dał napiwek Paczce za dobrze wykonaną pracę. Ile dobra dzięki temu byśmy uzyskali? Ilu osobom udałoby się jeszcze bardziej pomóc? To od decyzji każdego z nas zależy, ile dobra uda się wygenerować w ten sposób dzięki wpłatom - zaznacza.

Kampania będzie realizowana w internecie (m.in. na portalach społecznościowych) oraz w telewizji (w stacjach współpracujących ze Szlachetną Paczką).

Spot nakręcono w hotelu Książę Poniatowski w Warszawie. Reżyserem był Daniel Rusin, scenariusz przygotowali Jakub Marczyński i Daniel Rusin, a grafikami i zdjęciami zajęli się Jakub Bereźnicki i Leszek Ogrodnik. Monrażem zajęło się Mojotribe, postprodukcją dźwięku - SzumiStudio, muzyka - Audionetwork, a produkcją - FeelMovie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady