SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Szpilki na Giewoncie” poprawiły wynik Polsatu i zarobiły 19 mln zł

Pierwszy sezon serialu „Szpilki na Giewoncie” oglądało w Polsacie średnio 2,62 mln widzów. Stacja w trakcie emisji produkcji była liderem rynku oraz poprawiła wynik w porównaniu do analogicznego okresu przed rokiem.

„Szpilki na Giewoncie” poprawiły wynik Polsatu i zarobiły 19 mln zł

„Szpilki na Giewoncie” dały Polsatowi średnio 23,41 proc. udziału w grupie 4+ oraz 25,65 proc. udziału w grupie 16-49 (przed rokiem odpowiednio 17,57 proc. i 20,6 proc. udziału) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.


 

DateAMRSHR%SHR % (16-49)
02-09-2010276821625,52%26,69%
09-09-2010254031323,59%26,00%
16-09-2010270764524,50%27,19%
23-09-2010292865628,41%31,85%
30-09-2010243838120,06%23,25%
07-10-2010237304322,23%23,04%
14-10-2010265604124,28%26,68%
21-10-2010270381923,18%24,38%
28-10-2010274368724,30%26,17%
04-11-2010259119723,98%26,58%
11-11-2010243441920,02%22,34%
18-11-2010246000221,58%24,25%
25-11-2010275357223,93%26,26%
średnio262231923,41%25,65%
średnio 2009185566717,57%20,60%

 

Polsat w trakcie emisji serialu był liderem w rynku telewizyjnym. Druga pozycja z 17,5 proc. udziału w rynku przypadła stacji TVN (w grupie 16-49 – 20 proc. udziału). Wpływy reklamowe wyniosły 19,37 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów). 

stacjaAMRSHR %SHR % (16-49)
POLSAT262231923,41%25,65%
TVN194445317,50%20,00%
TVP2130757111,77%12,87%
TVP1127330811,46%8,39%

 

Produkcję oglądały głównie kobiety oraz mieszkańcy miast różnego szczebla. Kolejny sezon „Szpilek na Giewoncie” planowany jest na wiosnę 2011. 

ProfilADH %AFF
PłećMężczyźni35,83%74
 Kobiety64,17%124
Wiek 4-91,67%28
  10-153,73%53
 16 - 193,60%62
 20 - 245,17%63
 25 - 297,55%85
 30 - 3410,76%132
 35 - 399,96%140
 40 - 447,60%118
 45 - 4910,12%142
 50 - 5412,95%157
 55 - 599,86%130
 60+17,02%87
Wlk. miastaWieś37,33%96
 < 50 tys.24,12%100
 50-100 tys.8,38%98
 100-200 tys.8,98%112
 > 200 tys.21,19%104
ZawódTop management8,67%112
 Pracownicy średniego szczebla20,43%141
 Pracownicy fizyczni i rolnicy22,20%110
 Emeryci25,41%102
 Inni23,30%71
WykształceniePodstawowe46,19%101
 Średnie35,24%119
 Wyższe13,16%115
 Inne5,40%42

 

Szpilki na Giewoncie" to historia dziewczyny z Warszawy, pracującej w agencji reklamowej, która zostaje przerzucona do malutkiego oddziału firmy w Zakopanem. W roli głównej występuje Magda Schejbal, a oprócz niej grają m.in.: Krzysztof Wieszczek, Bartłomiej Topa, Maciej Kozłowski czy Tomasz Schimscheiner. Scenariusz napisał Radosław Figura, a serial dla Polsatu produkuje firma Paisa Films.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Szpilki na Giewoncie” poprawiły wynik Polsatu i zarobiły 19 mln zł

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nick
bo to niezly serial jest!
odpowiedź
User
Gembal
Jedynym serialem, który z ciekawością oglądałem, było "Samo życie". Nawet Kiepscy od ponad trzech lat są realizowanym bez pomysłu sitcomem. Jeszcze tylko "Wydarzenia", a tak naprawdę to materiał Tomasza Machały i przełączam na "Fakty". No, bo ja nie lubię emerytów (Gugała) w informacji, publicystyce. A niekompetentna Gawryluk spina wszystko fatalną klamrą. Lubię za to Polsat News.
odpowiedź
User
mishinda
Dawno już nie oglądałam tak dobrego polskiego serialu :) B. Topa w roli misia - bezcenne :)
odpowiedź