SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Sztuka tworzenia wnętrz' w internetowej kampanii Artvillano iAnderstil

Pod hasłami "Sztuka tworzenia wnętrz" oraz "Wysoka jakość i solidnewykonanie" reklamują się w internecie marki Artvillano i Anderstil.Jednocześnie ruszyły serwisy internetowe obu brandów.

Startująca właśnie w sieci kampania reklamowa wprowadzającamarki wyposażenia łazienek Artvillano i Anderstilpodkreśla ich wysoką jakość, designerski charakter i atrakcyjneceny. Komunikacja Artvillano pod hasłem "Sztuka tworzenia wnętrz"jest skierowana do osób szukających sprzętu łazienkowego owyszukanym designie, a przekaz promujący Anderstil - do klientówzainteresowanych takimi produktami w nowoczesnym stylu iniewygórowanej cenie.

Jednocześnie uruchomiono serwisy internetowe obu marek. WitrynaArtvillano swoją szatą graficzną nawiązuje do eleganckiejstylistyki i niecodziennych kształtów asortymentu tego brandu, alayout strony Anderstil podkreśla przystępność tych produktów i ichdostosowanie do różnych gustów. W obu serwisach - przygotowanychprzez agencje Nesso i HillBilly - działają opcjebezpośredniego zakupu prezentowanego sprzętu.

reklmawnetrz

Akcja reklamowa w formie double billboardów i mailingów jestprowadzona w serwisach wnętrzarskich i branżowych takich jak:Interia.pl, Deccoria.pl, Urzadzamy.pl, Murator.pl i o2.pl. Kreacjękampanii - zaplanowanej na cztery tygodnie - przygotowała agencjaHillBilly a zakupem mediów zajął się dom mediowyOMG Digital.

Dołącz do dyskusji: 'Sztuka tworzenia wnętrz' w internetowej kampanii Artvillano iAnderstil

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl