SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Szybka piłka' o nowej porze radzi sobie słabo

Emitowany w TVP 2 w niedziele magazyn ligowy "Szybka piłka" po zmianie pory emisji z ok. 23.00 na 20.05 ma o 11 proc. większą widownię, ale za to jego udział w rynku spadł aż o 52 proc. Program przegrywa też zdecydowanie z propozycjami głównych konkurentów Dwójki.

'Szybka piłka' o nowej porze radzi sobie słabo

Średnia oglądalność trzech dotychczas pokazanych o 20.05 wydań "Szybkiej piłki" wyniosła 640 tys. widzów przy udziale w rynku na poziomie 3,91 proc. w grupie 4+ i 4,35 proc. w komercyjnej 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Dla porównania, w marcu i w pierwszej połowie kwietnia br., gdy program ukazywał się jeszcze zwykle po 23.00, oglądało go 580 tys. osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 8,16 proc. i 9,17 proc.

Widownia magazynu nadawanego o 20.05 jest niemal o połowę niższa niż oglądalność programów emitowanych przez Dwójkę w tym samym paśmie, ale rok temu. Przyciągały one bowiem do stacji 1,19 mln widzów, dając jej 7,27 proc. udziału w 4+ i 6,97 proc. w 16-49.

W czasie emisji "Szybkiej piłki" o nowej porze TVP 2 zdecydowanie przegrywa z konkurencją. Liderem pasma jest TVP 1 z udziałem w rynku wynoszącym aż 43,19 proc. - stacja ta nadaje wtedy "Pogodę" i "Ranczo". Lepiej od Dwójki radzą sobie też: TVN ("Taniec z gwiazdami"; 18,67 proc.) i Polsat ("CSI: Kryminalne zagadki Miami oraz Nowego Jorku" ; 15,55 proc.).

Z danych telemetrycznych wynika, że program oglądają najchętniej mężczyźni, osoby w średnim wieku i starsze, mieszkańcy wsi oraz widzowie z wykształceniem podstawowym i średnim.

Widownia "Szybkiej piłki" o nowej porze odcinek po odcinku


Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
03-05-2009 636 114 4,04% 4,37%
26-04-2009 622 118 3,87% 4,94%
19-04-2009 650 638 3,82% 3,79%
średnia 636 398 3,91% 4,35%

Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu


Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVP 1 7 035 699 43,19%
TVN 3 041 828 18,67%
Polsat 2 533 220 15,55%
TVP 2 - Szybka piłka 636 398 3,91%

Profil widowni magazynu



AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 126 60,47%

Kobiety 76 39,53%
Wiek 4- 9 32 1,91%

10- 15 75 5,51%

16 - 19 89 5,30%

20 - 24 69 5,92%

25 - 29 89 7,71%

30 - 34 65 5,23%

35 - 39 107 7,33%

40 - 44 74 4,80%

45 - 49 158 11,75%

50 - 54 152 12,57%

55 - 59 98 7,36%

60+ 130 24,60%
Wlk.miasta Wieś 122 47,78%

< 50 tys. 91 21,67%

50-100 tys. 56 4,78%

100-200 tys. 76 6,00%

> 200 tys. 96 19,78%
Zawód Top management 64 5,09%

Pracownicy szczebla średniego 112 15,85%

Pracownicy fizyczni i rolnicy 128 26,50%

Emeryci 124 32,86%

Inne 65 19,70%
Wykształcenie Podstawowe 114 51,58%

Średnie 102 30,60%

Wyższe 91 10,40%

Inne 56 7,42%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Szybka piłka' o nowej porze radzi sobie słabo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl