Szymon Solnica PR managerem w Hewlett Packard Enterprise

Szymon Solnica dołączył do Hewlett Packard Enterprise (HPE) jako PR manager na region Europy Środkowej. Wcześniej pracował w Huawei.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Szymon Solnica będzie odpowiadał za kontakty z mediami oraz planowanie aktywności komunikacyjnych, z naciskiem na rynek polski, czeski i turecki, a także za koordynację współpracy z agencjami PR w tych trzech krajach.

Szymon Solnica wcześniej w Huawei Polska

Szymon Solnica ma 11 lat doświadczenia w działaniach public relations dla globalnych firm technologicznych. Ostatnio jako PR manager Huawei Polska, odpowiadał za komunikację korporacyjną i kryzysową oraz PR produktowy w kategoriach sieci 5G i rozwiązań dla przedsiębiorstw.

Wcześniej pełnił funkcję regional PR managera w spółce giełdowej ABC Data, będącej dystrybutorem sprzętu i rozwiązań IT oraz elektroniki użytkowej. Koordynował tam premiery produktów i usług partnerów firmy, takich jak Xiaomi czy Alibaba Cloud i odpowiadał za komunikację korporacyjną w krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

Karierę w branży zaczynał od pracy w agencjach: Monday i Edelman, gdzie planował oraz realizował kampanie PR i marketingowe, a także prowadził działania media relations dla klientów takich jak Intel, Dell, VMware, Fujitsu, Norton i wielu innych. HPE to globalna firma oferująca usługi w modelu as a service w dowolnej lokalizacji - od brzegu sieci aż po chmurę, która pomaga organizacjom szybciej osiągać zamierzone efekty, poprzez wykorzystanie pełni potencjału danych. Portfolio HPE obejmuje usługi w chmurze, usługi obliczeniowe, rozwiązania dla wysokowydajnej infrastruktury obliczeniowej (HPC) i sztucznej inteligencji, Intelligent Edge, a także oprogramowanie i pamięć masową.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu