T-Mobile wprowadza cykliczne doładowania w ofertach prepaidowych

Operator sieci T-Mobile wprowadził opcję doładowań cyklicznych dla klientów na kartę, MIX i Heyah na kartę. To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku telekomunikacyjnym.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Klienci mogą teraz ustawić dogodną dla siebie kwotę zasilenia raz, a potem korzystać z usług, bez przeklikiwania się przez stronę celem ponownego doładowywania konta. Zasilenia można dokonać, w zależności od oferty, na stronie www.doladowania.t-mobile.pl i www.doladuj.heyah.pl.

Decydując się na płatności cykliczne, użytkownik może wybrać jedną z 2 opcji: doładowanie w wybranym przez siebie dniu miesiąca (od 1 do 28 dnia miesiąca), lub co ile dni nastąpi doładowanie (np. co 16 dni). Dodatkowo można wybrać także kwotę – w przedziale od 5 do 500 zł, dla każdego zasilenia. Po podpięciu karty płatniczej doładowania cykliczne zostaną uruchomione.

Na koniec marca br. liczba abonentów T-Mobile Polska zwiększyła się (rok do roku) z 7,53 do 7,652 mln zł, a liczba klientów prepaidowych - z 3,452 do 3,554 mln. Operator podkreśla, że średni miesięczny wskaźnik odejść (churn) klientów abonamentowych w zeszłym kwartale wyniósł tylko 0,8 proc.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK