SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Frederic Perron odchodzi z zarządu T-Mobile Polska. Będzie nowy szef marketingu

Z funkcji członka zarządu T-Mobile Polska ds. rynku prywatnego zrezygnował Frederic Perron. Szef marketingu usług dla klientów indywidualnych formalnie będzie kierował pionem do końca lipca bieżącego roku. Potem menedżer zdecydował się wrócić do Kanady.

Frederic Perron do zarządu T-Mobile Polska został powołany wiosną 2017 roku. Odpowiadał za rynek prywatny, przez ostatnie trzy lata nadzorował m.in. wprowadzenie do sprzedaży przez telekom internetu domowego, planów rodzinnych oraz oferty rozrywkowej.

- Chciałbym podziękować Fredericowi za jego ogromny wkład w sukces naszej firmy. W ciągu ostatnich trzech lat udało nam się zbudować od podstaw nasze portfolio produktów, odświeżyć komunikację rynkową i znacznie poprawić podejście do obsługi klienta, a także poprawić praktycznie wszystkie wskaźniki operacyjne w segmencie B2C - wylicza Andreas Maierhofer, prezes T-Mobile Polska.

- Jestem wdzięczny Andreasowi i całemu zespołowi T‑Mobile Polska za ostatnie 3 lata, które spędziłem w Polsce. Nie mógłbym być bardziej dumny z tego, co wspólnie osiągnęliśmy w tym czasie, i jestem bardzo optymistycznie nastawiony do tego, co czeka T‑Mobile - dodaje Frederic Perron.

Perron zdecydował się wrócić do Kanady, gdzie w najbliższym czasie obejmie funkcję CEO znanej firmy (konkretów na razie nie podano, mają być znane w ciągu kilku dni). - Nie mogłem przegapić tej wyjątkowej okazji, aby wrócić bliżej domu i zrobić kolejny krok w mojej karierze. Będę bardzo tęsknił za zespołem T-Mobile Polska - zapewnia menedżer.

Przed pracą w T-Mobile Polska Perron przez trzy lata był wiceprezesem Roger Communications, zarządał pionami customer management & loyality. Wcześniej pracował m.in. w T-Mobile w Wielkiej Brytanii oraz Vodafone w Wielkiej Brytanii i Czechach.

T-Mobile Polska zaczął już rekrutację na stanowisko członka zarządu ds. rynku prywatnego. Do czasu jej zakończenia pion B2C jest nadzorowany bezpośrednio przez Andreasa Maierhofera.

W 2019 r. T-Mobile Polska zanotował spadek przychodów o 1,8 proc. do 6,385 mld zł oraz wzrost zysku EBITDA AL. o 0,9 proc. do 1,645 mld zł. Na koniec roku telekom miał 10,954 mln użytkowników, o 167 tys. więcej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Frederic Perron odchodzi z zarządu T-Mobile Polska. Będzie nowy szef marketingu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
excalibur
Byłem 19 lat abonentem tej sieci, po czym zostałem kopnięty w 4 litery "najlepszą" specjalnie dla mnie ofertą, której warunki były gorsze niż dla nowego abonenta. Oto metodologia sukcesu tego pana i firmy
odpowiedź