SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PZL przejmuje od DDB Warszawa obsługę reklamową T-Mobile Polska

Agencja PZL w efekcie wygranego przetargu z początkiem grudnia obsługuje reklamowo sieć telekomunikacyjną T-Mobile Polska. Poprzednio odpowiadała za to DDB Warszawa.

fot. materiały prasoweArticle

Agencja PZL będzie zajmować się przygotowaniem strategii komunikacji marek dla T-Mobile oraz Heyah. Zakres współpracy dotyczy wdrażanych przez operatora produktów i usług, platformy komunikacyjnej T-Mobile i Heyah oraz opracowanie i realizacja kampanii reklamowych

PZL zdobyła to zlecenie w efekcie przetargu, w komunikacie T-Mobile Polska nie podano ile ani które inne agencje brały w nim udział.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Poprzednio przez cztery lata obsługą reklamową T-Mobile Polska zajmowała się agencja DDB Warszawa. Wiosną 2019 roku wprowadziła format kreatywny „Bez nonsensów”, w pierwszej kampanii pojawiła się Monika Brodka.

T-Mobile Polska w zeszłym kwartale przy wzroście przychodów o 3,8 proc. do 1,67 mld zł zwiększył skorygowany zysk EBITDA AL z 457 do 458 mln zł. Telekom na koniec września br. miał 12,32 mln klientów, o 896 tys. więcej niż rok wcześniej.

PZL już bez obsługi Żabki, za to z Zott

Agencja PZL od lat obsługuje reklamowo m.in. Alior Bank, marki Żubr, Olej Kujawski i Przysnacki, wśród jej klientów są też salony meblowe Agata, Grupa OLX, marka odzieży 4F i producent wędlin Dolina Dobra.

Niedawno agencja straciła obsługę sklepów Żabka (ich nowy cykl reklam, „Uwolnij swój czas”, przygotowuje Ogilvy), natomiast zaczęła pracować dla firmy Zott.

W ub.r. wpływy agencji PZL zwiększyły się o 21 proc. do 24,01 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 24,6 proc. jej zysk netto zmalał z 1,42 do 1,27 mln zł.

Dołącz do dyskusji: PZL przejmuje od DDB Warszawa obsługę reklamową T-Mobile Polska

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
uber
mały wielki telekom
odpowiedź
User
liczę na humorystyczne glicze
Albo na relaunch kampanii z łąpką ;) Wszak ostatnie kampanie Tmo i Hey to nuda potworna
odpowiedź
User
albinos
Żałość te wszystkie kampanie, powielają się. Uwolnij swój czas, Pan dobrego czasu, s...a.. t...a...t...a. Czy PZL jeszcze może nawiązać do niegdysiejszej kreatywności... coś ponad sztampę?
odpowiedź