PZL przejmuje od DDB Warszawa obsługę reklamową T-Mobile Polska

Agencja PZL w efekcie wygranego przetargu z początkiem grudnia obsługuje reklamowo sieć telekomunikacyjną T-Mobile Polska. Poprzednio odpowiadała za to DDB Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Agencja PZL będzie zajmować się przygotowaniem strategii komunikacji marek dla T-Mobile oraz Heyah. Zakres współpracy dotyczy wdrażanych przez operatora produktów i usług, platformy komunikacyjnej T-Mobile i Heyah oraz opracowanie i realizacja kampanii reklamowych

PZL zdobyła to zlecenie w efekcie przetargu, w komunikacie T-Mobile Polska nie podano ile ani które inne agencje brały w nim udział.

Poprzednio przez cztery lata obsługą reklamową T-Mobile Polska zajmowała się agencja DDB Warszawa. Wiosną 2019 roku wprowadziła format kreatywny „Bez nonsensów”, w pierwszej kampanii pojawiła się Monika Brodka.

T-Mobile Polska w zeszłym kwartale przy wzroście przychodów o 3,8 proc. do 1,67 mld zł zwiększył skorygowany zysk EBITDA AL z 457 do 458 mln zł. Telekom na koniec września br. miał 12,32 mln klientów, o 896 tys. więcej niż rok wcześniej.

PZL już bez obsługi Żabki, za to z Zott

Agencja PZL od lat obsługuje reklamowo m.in. Alior Bank, marki Żubr, Olej Kujawski i Przysnacki, wśród jej klientów są też salony meblowe Agata, Grupa OLX, marka odzieży 4F i producent wędlin Dolina Dobra.

Niedawno agencja straciła obsługę sklepów Żabka (ich nowy cykl reklam, „Uwolnij swój czas”, przygotowuje Ogilvy), natomiast zaczęła pracować dla firmy Zott.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana