T-Mobile rusza z kampanią reklamową oferty Magenta 1 z internetem światłowodowym i Netflixem

W ramach nowej odsłony kampanii reklamowej "Bez nonsensów", T-Mobile promuje wprowadzone właśnie taryfy Magenta 1 obejmujące oprócz usług mobilnych m.in. internet światłowodowy i dostęp do Netflixa. Działania przygotował departament zarządzania marką telekomu wspólnie z firmami marketingowymi DDB Warszawa, VMLY&R, ARC Worldwide i Mindshare Polska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Oferta Magenta 1 dla klientów indywidualnych składa się z trzech taryf: S, M i L, kosztujących odpowiednio 99, 124 i 144 zł miesięcznie. Każda obejmuje nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y w kraju i w ramach roamingu w Unii Europejskiej, a taryfy M i L - także nielimitowany internet mobilny w kraju (w planie S pakiet wynosi 5 GB).

Dla klientów biznesowych Magenta 1 obejmuje plany M (za 100 zł miesięcznie), L (za 110 zł miesięcznie) i VIP (za 150 zł miesięcznie). Oprócz nielimitowanych rozmów, wiadomości i internetu mobilnego współdzielonego na wszystkich kartach SIM (a planie VIP bez limitu prędkości) w ofercie jest dostępny internet światłowodowy: w M z prędkością do 100 Mb/s, w L - do 300 Mb/s, a w VIP - do 900 Mb/s.

Magenta 1  w kampanii "Bez nonsensów"

Magenta 1 reklamuje kampania pod hasłem "Bez nonsensów". Hasło to towarzyszy komunikacji marki od kwietnia tego roku. W poprzednich odsłonach akcji wystąpiła piosenkarka Monika Brodka czy aktorka Magdalena Boczarska.

Na potrzeby akcji przygotowano spoty reklamowe (45 sekund, 30 sekund), w których promowane są pakiet światłowodu, Netflixa i abonamentu komórkowego. W krótszych, 15-sekundowych filmach reklamowych operator promuje pakiety dla domu ze zniżkami na zakup telewizora Samsung i smartfonem Samsung Galaxy S10.

Materiały reklamowe pojawią się w telewizji, radiu, kinie i internecie (w tym w mediach społecznościowych), na nośnikach reklamy zewnętrznej i poprzez materiały POS.

Kampanię przygotował departament zarządzania marką T Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide a za działania w digitalu (w tym social media) odpowiada agencja VMLY&R.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?