SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

T-Mobile rusza z kampanią reklamową oferty Magenta 1 z internetem światłowodowym i Netflixem

W ramach nowej odsłony kampanii reklamowej "Bez nonsensów", T-Mobile promuje wprowadzone właśnie taryfy Magenta 1 obejmujące oprócz usług mobilnych m.in. internet światłowodowy i dostęp do Netflixa. Działania przygotował departament zarządzania marką telekomu wspólnie z firmami marketingowymi DDB Warszawa, VMLY&R, ARC Worldwide i Mindshare Polska.

Oferta Magenta 1 dla klientów indywidualnych składa się z trzech taryf: S, M i L, kosztujących odpowiednio 99, 124 i 144 zł miesięcznie. Każda obejmuje nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y w kraju i w ramach roamingu w Unii Europejskiej, a taryfy M i L - także nielimitowany internet mobilny w kraju (w planie S pakiet wynosi 5 GB).

Dla klientów biznesowych Magenta 1 obejmuje plany M (za 100 zł miesięcznie), L (za 110 zł miesięcznie) i VIP (za 150 zł miesięcznie). Oprócz nielimitowanych rozmów, wiadomości i internetu mobilnego współdzielonego na wszystkich kartach SIM (a planie VIP bez limitu prędkości) w ofercie jest dostępny internet światłowodowy: w M z prędkością do 100 Mb/s, w L - do 300 Mb/s, a w VIP - do 900 Mb/s.

Magenta 1  w kampanii "Bez nonsensów"

Magenta 1 reklamuje kampania pod hasłem "Bez nonsensów". Hasło to towarzyszy komunikacji marki od kwietnia tego roku. W poprzednich odsłonach akcji wystąpiła piosenkarka Monika Brodka czy aktorka Magdalena Boczarska.

Na potrzeby akcji przygotowano spoty reklamowe (45 sekund, 30 sekund), w których promowane są pakiet światłowodu, Netflixa i abonamentu komórkowego. W krótszych, 15-sekundowych filmach reklamowych operator promuje pakiety dla domu ze zniżkami na zakup telewizora Samsung i smartfonem Samsung Galaxy S10.

Materiały reklamowe pojawią się w telewizji, radiu, kinie i internecie (w tym w mediach społecznościowych), na nośnikach reklamy zewnętrznej i poprzez materiały POS.

Kampanię przygotował departament zarządzania marką T Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide a za działania w digitalu (w tym social media) odpowiada agencja VMLY&R.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile rusza z kampanią reklamową oferty Magenta 1 z internetem światłowodowym i Netflixem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anonimowy
W headlineach jest literowka, bo taryfa sie nazywa "Magenta 1", a nie "Meganeta". Dodatkowo we wstępniaku piszecie o FCBBridge2Fun, a na koncu o DDB...

odpowiedź