T-Mobile Polska szuka agencji public relations

Operator T-Mobile prowadzi okresowy przegląd rynku w zakresie obsługi public relations. Obecnie w tym zakresie działania dla marketera prowadzi Monday.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Do złożenia ofert zaproszono 13 agencji. W drugim etapie znalazło się sześć z nich, w tym aktualnie współpracująca z operatorem agencja Monday.

Przegląd ma potrwać do końca lipca br.

T-Mobile w ramach swoich ostatnich działań marketingowych prowadzi m.in. kampanię z udziałem dziennikarki Doroty Wellman.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?