SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

T-Mobile: wiadomości w wirtualnych bańkach, startery w „Newsweeku”

Na Facebooku i osobnej stronie pojawiła się aplikacja T-Mobile pozwalająca wysyłać informacje w wirtualnych bańkach. Natomiast do nowego numeru „Newsweeka” dołączony został starter T-Mobile na kartę.

Aplikacja „Tworzymy Chwile” umożliwia wysyłanie wiadomości - w formie tekstu, zdjęcia, nagrania dźwiękowego lub wideo - mającej postać wirtualnej bańki zabarwionej na kolor magenta. W ten sposób nawiązuje do głównego motywu spotów i layoutów reklamujących T-Mobile.

>>> Bańki na mieście w nowym spocie T-Mobile (wideo)

>>> „Gazeta Wyborcza” na różowo w kampanii T-Mobile



Bańkami można dzielić się za pośrednictwem Facebooka lub mailowo. Im więcej użytkowników polubi daną wiadomość na Facebooku, tym większa będzie zawierająca ją bańka. Aplikacja jest dostępna na fanpage’u T-Mobile oraz w serwisie TworzymyChwile.pl. Na zlecenie Polskiej Telefonii cyfrowej przygotowała ją agencja Interactive Solutions.

>>> Rok darmowych rozmów w T-Mobile na kartę

Jednocześnie w ramach kampanii sieci do nowego numeru tygodnika „Newsweek Polska” - dostępnego w sprzedaży od 20 czerwca - dołączony został darmowy starter (karta SIM) T-Mobile na kartę. Można go aktywować do końca br., natomiast każdy, kto zrobi to do końca czerwca, może też otrzymać pakiet 100 darmowych minut na rozmowy z numerami T-Mobile w Polsce i na świecie - do wykorzystania przez 7 dni.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile: wiadomości w wirtualnych bańkach, startery w „Newsweeku”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
majka
T-Mobile ma fajne pomysły na kampanie reklamową
odpowiedź
User
karon
nie najgorsze. Aczkolwiek, innych dobrych pomysł na kampanie reklamową na rynku raczej nie brakuje ( np. w Orange - ekstra prezenty roamingowe, loteria statku przygoda, lub w Play - oferta na Groupon'ie). Trzeba się tylko dobrze rozejrzeć.
odpowiedź
User
majkel
spoko pomysł, czemu nie. PTC w ogóle ma dobre propozycje dla potencjalnych klientów. Tak jak Heyah kiedy rozdawała darmowe doładowania w kilku miastach Polski i to nie 5 zł, a 50! Sam takie zgarnąłem w Krakowie jakiś miesiąc temu. Brawo, brawo i oby jak najwięcej takich promocji (szczególnie w Heyah, bo nie chce zmieniać sieci :P)!
odpowiedź