SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tak to leciało!” ma 300 tys. widzów mniej niż rok temu

Emitowany na antenie Dwójki teleturniej „Tak to leciało!” ogląda w obecnym sezonie średnio 2,1 mln widzów. W efekcie w czasie jego nadawania stacja zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

„Tak to leciało!” ma 300 tys. widzów mniej niż rok temu

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że „Tak to leciało!” po pięciu pierwszych odcinkach ósmej serii cieszy się średnią oglądalnością na poziomie 2,08 mln widzów. Udział programu, emitowanego w niedziele o 19.05, wśród wszystkich widzów wynosi 14,88 proc., a w grupie komercyjnej - 14,31 proc.

Dla porównania, rok wcześniej teleturniej po pięciu wydaniach szóstej edycji oglądało 2,39 mln osób przy udziale na poziomie odpowiednio 16,66 i 17,81 proc.

W paśmie emisji programu Dwójka zajmuje trzecie miejsce wśród najpopularniejszych kanałów zarówno w grupie wszystkich widzów  jak w i w 16-49. Pierwszy jest TVN z pasmem informacyjnym („Fakty”, „Sport”, „Pogoda” i „Uwaga!”) i udziałem 22,54 proc. (dane dla 4+). Na drugim miejscu znajduje się Jedynka, gdzie w tym czasie można obejrzeć „Wieczorynkę” oraz „Wiadomości” oraz „Sport” (17,05 proc.). Czwartą lokatę zajmuje Polsat także emitujący informacje („Wydarzenia”, „Sport” i „Pogoda”) oraz program publicystyczny „Państwo w państwie” (14,45 proc.).

Dane telemetryczne wskazują, że największą popularnością „Tak to leciało!” cieszy się wśród kobiet, osób powyżej 45. roku życia, mieszkańców wsi i ludzi z wykształceniem podstawowym.


Widownia „Tak to leciało!” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
11-09-2011 1 682 110 13,95% 12,13%
18-09-2011 1 729 912 12,93% 11,72%
25-09-2011 1 933 192 13,46% 12,75%
09-10-2011 2 645 864 17,70% 18,22%
16-10-2011 2 379 882 15,91% 16,01%
Średnia 2 078 133 14,88% 14,31%


Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVN 3 149 033 22,54% 23,53%
TVP1 2 382 361 17,05% 14,94%
TVP2 2 078 133 14,88% 14,31%
Polsat 2 018 861 14,45% 13,12%


Profil widowni „Tak to leciało!”

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 38,22% 79
Kobieta 61,78% 119
Wiek  4-9 2,38% 40
 10-15 3,66% 54
16 - 19 2,89% 52
20 - 24 4,21% 54
25 - 29 5,63% 63
30 - 34 5,75% 70
35 - 39 6,16% 84
40 - 44 5,13% 80
45 - 49 8,40% 122
50 - 54 11,44% 142
55 - 59 9,49% 122
60+ 34,85% 173
Wlk. Miasta Wieś 49,86% 127
< 50 tys. 22,22% 92
50-100 tys. 6,82% 79
100-200 tys. 7,59% 94
> 200 tys. 13,52% 67
Zawód Top management 3,97% 46
Pracownicy średniego szczebla 9,30% 62
Pracownicy fizyzni i rolnicy 21,88% 110
Emeryci 44,80% 174
Inni 20,05% 65
Wykształcenie Podstawowe 64,12% 142
Średnie 24,41% 83
Wyższe 5,43% 43
Inne 6,04% 47


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Tak to leciało!” ma 300 tys. widzów mniej niż rok temu

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zzz
może mastiff media weźmie się wreszcie za porządną robote
8 8
odpowiedź
User
pn
a może mastiff i reszta sprzedawców gównianych formatów wreszcie zniknie z tego kraju. mamy swoje pomysły i produkcje.
8 8
odpowiedź