SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tak to leciało!” ma 300 tys. widzów mniej niż rok temu

Emitowany na antenie Dwójki teleturniej „Tak to leciało!” ogląda w obecnym sezonie średnio 2,1 mln widzów. W efekcie w czasie jego nadawania stacja zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że „Tak to leciało!” po pięciu pierwszych odcinkach ósmej serii cieszy się średnią oglądalnością na poziomie 2,08 mln widzów. Udział programu, emitowanego w niedziele o 19.05, wśród wszystkich widzów wynosi 14,88 proc., a w grupie komercyjnej - 14,31 proc.

Dla porównania, rok wcześniej teleturniej po pięciu wydaniach szóstej edycji oglądało 2,39 mln osób przy udziale na poziomie odpowiednio 16,66 i 17,81 proc.

W paśmie emisji programu Dwójka zajmuje trzecie miejsce wśród najpopularniejszych kanałów zarówno w grupie wszystkich widzów  jak w i w 16-49. Pierwszy jest TVN z pasmem informacyjnym („Fakty”, „Sport”, „Pogoda” i „Uwaga!”) i udziałem 22,54 proc. (dane dla 4+). Na drugim miejscu znajduje się Jedynka, gdzie w tym czasie można obejrzeć „Wieczorynkę” oraz „Wiadomości” oraz „Sport” (17,05 proc.). Czwartą lokatę zajmuje Polsat także emitujący informacje („Wydarzenia”, „Sport” i „Pogoda”) oraz program publicystyczny „Państwo w państwie” (14,45 proc.).

Dane telemetryczne wskazują, że największą popularnością „Tak to leciało!” cieszy się wśród kobiet, osób powyżej 45. roku życia, mieszkańców wsi i ludzi z wykształceniem podstawowym.


Widownia „Tak to leciało!” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
11-09-20111 682 11013,95%12,13%
18-09-20111 729 91212,93%11,72%
25-09-20111 933 19213,46%12,75%
09-10-20112 645 86417,70%18,22%
16-10-20112 379 88215,91%16,01%
Średnia2 078 13314,88%14,31%


Oglądalność programu na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVN3 149 03322,54%23,53%
TVP12 382 36117,05%14,94%
TVP22 078 13314,88%14,31%
Polsat2 018 86114,45%13,12%


Profil widowni „Tak to leciało!”

  ADH %AFF
PłećMężczyźni38,22%79
Kobieta61,78%119
Wiek 4-92,38%40
 10-153,66%54
16 - 192,89%52
20 - 244,21%54
25 - 295,63%63
30 - 345,75%70
35 - 396,16%84
40 - 445,13%80
45 - 498,40%122
50 - 5411,44%142
55 - 599,49%122
60+34,85%173
Wlk. MiastaWieś49,86%127
< 50 tys.22,22%92
50-100 tys.6,82%79
100-200 tys.7,59%94
> 200 tys.13,52%67
ZawódTop management3,97%46
Pracownicy średniego szczebla9,30%62
Pracownicy fizyzni i rolnicy21,88%110
Emeryci44,80%174
Inni20,05%65
WykształceniePodstawowe64,12%142
Średnie24,41%83
Wyższe5,43%43
Inne6,04%47


 

Dołącz do dyskusji: „Tak to leciało!” ma 300 tys. widzów mniej niż rok temu

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zzz
może mastiff media weźmie się wreszcie za porządną robote
odpowiedź
User
pn
a może mastiff i reszta sprzedawców gównianych formatów wreszcie zniknie z tego kraju. mamy swoje pomysły i produkcje.
odpowiedź