„Taki kisiel, to jest Fisiel!” – kolejna kampania Fisielowego Kubka Delecta (wideo)

W telewizji, prasie i internecie ruszyła kolejna kampania reklamowa kisieli Fisielowy Kubek Delecta. Akcję na zlecenie Rieber Foods Polska przygotowały firmy Red8, PND Futura, At Media i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania Fisielowego Kubka Delecta przebiega pod hasłem „Taki kisiel, to jest Fisiel!”, które było wykorzystywane we wszystkich wcześniejszych akcjach reklamowych tego produktu. Przekaz jest oparty na motywie zabawy i wizerunku symbolizującego tę markę królika Fisiela. W ramach akcji na stronie fisielowykonkurs.pl ruszył konkurs, który wspierają reklamy w Disney Channel i Disney XD. Kampania jest skierowana do dzieci oraz ich mam.

Cała akcja obejmuje też inne kanały telewizyjne (sponsoring wieczorynek w TVP 1 i bajek w Polsacie, Cartoon Network i TV Puls) oraz prasę („Tina”, „Przyjaciółka” i „Pani Domu”).

grafika

Kreację kampanii – zaplanowanej do końca marca – przygotowały agencje Red8 Communications Group (telewizja), PND Futura (prasa) i At Media (internet), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style