SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Taki kisiel, to jest Fisiel!” – kolejna kampania Fisielowego Kubka Delecta (wideo)

W telewizji, prasie i internecie ruszyła kolejna kampania reklamowa kisieli Fisielowy Kubek Delecta. Akcję na zlecenie Rieber Foods Polska przygotowały firmy Red8, PND Futura, At Media i Starcom.

„Taki kisiel, to jest Fisiel!” – kolejna kampania Fisielowego Kubka Delecta (wideo)

Rozpoczęta właśnie kampania Fisielowego Kubka Delecta przebiega pod hasłem „Taki kisiel, to jest Fisiel!”, które było wykorzystywane we wszystkich wcześniejszych akcjach reklamowych tego produktu. Przekaz jest oparty na motywie zabawy i wizerunku symbolizującego tę markę królika Fisiela. W ramach akcji na stronie fisielowykonkurs.pl ruszył konkurs, który wspierają reklamy w Disney Channel i Disney XD. Kampania jest skierowana do dzieci oraz ich mam.





Cała akcja obejmuje też inne kanały telewizyjne (sponsoring wieczorynek w TVP 1 i bajek w Polsacie, Cartoon Network i TV Puls) oraz prasę („Tina”, „Przyjaciółka” i „Pani Domu”).

Kreację kampanii – zaplanowanej do końca marca – przygotowały agencje Red8 Communications Group (telewizja), PND Futura (prasa) i At Media (internet), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Taki kisiel, to jest Fisiel!” – kolejna kampania Fisielowego Kubka Delecta (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl