„Takie jest Życie” zmieniło się w tygodnik. Konrad Pawłowski nowym naczelnym

Wydawnictwo Bauer zmieniło cykl wydawniczego magazynu rozrywkowego „Takie jest Życie”. Dotąd dwutygodnik, od 28 maja br. stał się tygodnikiem. Tytuł ma teraz też więcej stron i wyższą cenę, a jego naczelnym został Konrad Pawłowski.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
„Takie jest Życie” zmieniło się w tygodnik. Konrad Pawłowski nowym naczelnym

- Jesteśmy przekonani, że tygodniowa periodyczność jest bardziej dopasowana do nowej, dynamiczniejszej i pełnej emocji formuły pisma - mówi Wirtualnemedia.pl Marek Lasota, wydawca pism kobieco-rozrywkowych w Wydawnictwie Bauer.

„Takie jest Życie” zyskało nową szatę graficzną, a prezentowane w magazynie prawdziwe historie są opisywane w jeszcze bardziej emocjonalny i dramatyczny sposób. Poza historiami ludzkimi w tytule znaleźć też można porady zdrowotne i dotyczące prowadzenia domu oraz przepisy kulinarne.

Nowym redaktorem naczelnym pisma został Konrad Pawłowski, dotąd szef działu wydarzenia w „Super Expressie”. Dotychczas magazynem „Takie jest Życie” kierował Jarosław Mrozek, który nadal pozostaje naczelnym wydawanej przez Bauera „Chwili dla Ciebie”.

Pismo w formule tygodnika zwiększyło objętość z 40 do 48 stron, zyskało większy format (230x280mm), a jego cena poszła do góry z 1,60 zł do 1,80 zł. Najnowsze wydanie ukazało się w nakładzie 300 tys. egz. Jest ono promowane w telewizji i magazynach Bauera.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię