Talenty z Havas Creative Group wystawione na licytację

Havas Creative Group, do której należą agencje Havas Creative, Havas PR i Havas Engage startuje ze Zwierzozbiórką, w której przekazuje swoje talenty na licytacje na platformie Allegro. Dochód ze zbiórki trafi do Schroniska w Korabiewicach.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Talenty z Havas Creative Group wystawione na licytację

Havas Creative Group wspólnie z Fundacją Viva! rozpoczyna inicjatywę pt. „Zwierzozbiórka”, w której pracownicy postanowili przekazać swoje talenty na licytacje.

15 marca wystartowało 9 aukcji, w których można licytować m.in. treningi, dzieła artystyczne, sesję zdjęciową, udział w podcaście, przewodnik, grę terenową, a nawet lekcję fizyki dla opornych! Havasowe talenty są do zdobycia na platformie Allegro. Cały zysk z licytacji zostanie przekazany na wsparcie Schroniska w Korabiewicach. Akcja pro-bono będzie trwała do 22 kwietnia.

- Naszą ambicją w Havas jest tworzenie rozwiązań, które mogą wnieść, pozytywną i przede wszystkim, znaczącą zmianę w życiu marek i konsumentów. Chęć pomocy zwierzętom wyraża nie tylko nasze zaangażowanie społeczne. Jest też szansa na zmianę, która niesie lepsze warunki życia dla zwierząt. Dlatego bardzo gorąco zachęcamy wszystkich do dołączenia do licytacji, na którą talenty przekazali pracownicy Havas Creative Group. Mamy nadzieję, że zbiórka przyniesie jak najwięcej funduszy, dzięki którym, takie miejsca jak Schronisko w Korabiewicach, będą mogły dalej nieść pomoc bezdomnym czworonogom. Mamy również nadzieję, że nasza inicjatywa zainspiruje więcej osób i firm do pomagania – mówi Dorota Mazur, CEO Havas Creative Group

Oferty, które można wylicytować, umieszczone są na portalu Allegro na profilu Fundacji Viva! Do Zwierzozbiórki może dołączyć każdy, poprzez udostępnianie i branie udziału w licytacjach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu