SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tan-Viet promuje w internecie zmieniony Lunch Dnia

Firma Tan-Viet dystrybuująca w Polsce produkty orientalnerozpoczęła internetową kampanię promującą zmienioną wersję LunchuDnia. Głównym elementem akcji pod hasłem "Złap Lunch i Nagrody!"jest konkurs prowadzony w specjalnym serwisie.

Rozpoczęta 14 października kampania pod hasłem "Złap Lunch iNagrody!" promuje wprowadzoną przez Tan-Viet w czerwcu bardziejpożywną wersję Lunchu Dania TaoTao. Najważniejszą częścią akcjijest konkurs prowadzony na stronie lunchdnia.interia.pl, w którymnależy przejść przez cztery etapy i zaproponować ciekawy opis doprzedmiotu znajdującego się w serwisie produktowymlunchdnia.pl.

tan

Promocja konkursu zaplanowanego do połowy listopada prowadzonajest w portalu Interia.pl, który zresztą zajął się kreacją witrynykonkursowej. Z kolei grę flash oraz serwis produktowy lunchdnia.plprzygotowała agencja Etendard, a nośniki reklamowe - agencjaCAOgroup. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dział marketinguTan-Viet.

Dołącz do dyskusji: Tan-Viet promuje w internecie zmieniony Lunch Dnia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl