Taniec motywem przewodnim nowej reklamy Lajkonika

Marka Lajkonik startuje z nową, radosną kampanią reklamową przygotowaną przez agencję GPD. Tym razem motywem przewodnim stał się taniec.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Taniec motywem przewodnim nowej reklamy Lajkonika
fot. screen YouTube

Za kreację i produkcję kampanii odpowiada GPD, które – by uzyskać nietypowy efekt – sięgnęło po zaawansowane rozwiązania filmowe. 

Spot wymagał precyzyjnej pracy z choreografią, animacją i postprodukcją, a każdy element został dopracowany z myślą o uzyskaniu charakterystycznego, „tańczącego” efektu. W rezultacie powstała dynamiczna reklama, która w oryginalny sposób oddaje radość z chrupania paluszków.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Spark Foundry. Obsługą contentową kampanii zajęła się agencja Altavia Kamikaze + K2.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]