„Taniec z Gwiazdami” hitem Polsatu. Spory wzrost widowni

14. edycję show „Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami” oglądało na antenie Polsatu średnio 1,78 mln osób - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Program miał ponad 600 tys. widzów więcej niż 13. edycja widowiska nadawana w 2022 r. w inny dzień tygodnia. Polsat na jesień szykuje kolejną serię programu.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
„Taniec z Gwiazdami” hitem Polsatu. Spory wzrost widowni

Średnia oglądalność odcinków czternastej edycji „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” wyniosła 1,78 mln widzów, co przełożyło się na 14,06 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,75 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Program w Polsacie oglądać można było w niedziele o godz. 20.00 w okresie od 3 marca do 5 maja br.

grafika

Najwięcej widzów zgromadził finał serii, nadany 5 maja – oglądało go 1,94 mln widzów, co dało stacji 15,65 proc. udziału wśród wszystkich widzów.

14. edycję programu wygrała Anita Sokołowska tańcząca w parze z Jackiem Jeschke. Po raz pierwszy w historii show w finale wystąpiły trzy pary (dwie pozostałe to Roxie Węgiel i Michał Kassin oraz Julia „Maffashion” Kuczyńska i Michał Danilczuk).

Wyższa oglądalność niż poprzednia edycja

Show wiosną pokazano w nowym paśmie, poprzednie dwie odsłony „Tańca z Gwiazdami” Polsat emitował w poniedziałkowe wieczory, a wcześniejsze jedenaście edycji oglądać można było w piątki. Wcześniej, w latach 2005-2011, show nadawał TVN (wówczas prawie wszystkie edycje oglądać można było w niedziele o 20.00, wyjątkiem była pierwsza pokazywana w soboty o 21.00).

Średnia oglądalność 13. edycji (emitowanej jesienią 2022 roku) wyniosła 1,14 mln widzów, co przełożyło się na 8,86 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,99 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,73 proc. w grupie 16-59.

Jak nieoficjalnie dowiedziały się Wirtualnemedia.pl, Polsat przymierza się, by jesienią tego roku pokazać zarówno kolejną edycją „Dancing with the stars. Taniec z Gwiazdami” jak i nowy sezon „Twoja twarz brzmi znajomo”. To efekt świetnej oglądalności obu programów w obecnej ramówce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero