3,05 mln widzów „Tańca z Gwiazdami”, 2 mln - „Dance Dance Dance”, a 3 mln - „Stulecia Winnych”

Pokazany w piątek wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek nowej edycji „Tańca z Gwiazdami” oglądało średnio 3,05 mln widzów, a wyemitowany w TVP1 film „Wyklęty” miał 1,64 mln osób. Dzień później debiut „Dance Dance Dance” śledziło 2 mln widzów, a niedzielna premiera „Stulecia Winnych” zgromadziła 3 mln - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W piątek, 1 marca br. o godz. 20.05 Telewizja Polsat pokazała pierwszy odcinek nowej edycji widowiska „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 3,05 mln osób. Przełożyło się to na 20,57 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,94 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,14 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/odwroceni-ojcowie-i-corki-ilu-widzow-ogladalo-debiut-serial-tvn,7171113946032257a ##

Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 6,77 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 2,31 mln, a w 16-59 - 3,36 mln).

grafika

Tego samego dnia o 20.35 TVP1 premierowo wyemitowała film „Wyklęty”, którego średnia widownia w 4+ wyniosła 1,64 mln widzów (RCH - 4,04 mln). Przełożyło się to na 11,09 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 8,09 proc. w grupie 16-49 oraz 10,13 proc. w grupie 16-59.

grafika

W sobotni wieczór TVP2 pokazała pierwsze dwa odcinki nowego tanecznego widowiska „Dance Dance Dance”. Średnio ten program oglądało go 2 mln widzów (pierwszy odcinek miał 2,07 mln, a drugi -1,93 mln), co przełożyło się odpowiednio na 13,78 proc., 12,53 proc. i 12,02 proc. udziału.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polsat-wiosenna-ramowka-brak-nowosci-kontynuacje,7171113755371649a ##

grafika

Dzień później o 20.15 Jedynka wyemitowała pierwszy odcinek nowego serialu „Stulecie Winnych”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 3 mln osób (odpowiednio 17,20 proc., 10,49 proc. i 12,77 proc. udziału).

grafika

TVP1 przed Polsatem w lutym

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w lutym 2019 roku zajęła TVP1. Średni dobowy udział tego kanału względem lutego 2018 roku zwiększył się o 1,44 proc. i wyniósł 10,58 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Wiceliderem był Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 6,24 proc. do 9,76 proc.

Podium uzupełnia TVP2, która awansowała z miejsca czwartego. Udział tej stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 8,72 proc., po wzroście względem lutego ub.r. o 0,23 proc.

Na kolejną lokatę spadł TVN (stacja ta miała 8,59 proc. udziału; w dół o 10,98 proc. - największa strata w czołowej dziesiątce zestawienia).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia