3,05 mln widzów „Tańca z Gwiazdami”, 2 mln - „Dance Dance Dance”, a 3 mln - „Stulecia Winnych”

Pokazany w piątek wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek nowej edycji „Tańca z Gwiazdami” oglądało średnio 3,05 mln widzów, a wyemitowany w TVP1 film „Wyklęty” miał 1,64 mln osób. Dzień później debiut „Dance Dance Dance” śledziło 2 mln widzów, a niedzielna premiera „Stulecia Winnych” zgromadziła 3 mln - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W piątek, 1 marca br. o godz. 20.05 Telewizja Polsat pokazała pierwszy odcinek nowej edycji widowiska „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 3,05 mln osób. Przełożyło się to na 20,57 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,94 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,14 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/odwroceni-ojcowie-i-corki-ilu-widzow-ogladalo-debiut-serial-tvn,7171113946032257a ##

Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 6,77 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 2,31 mln, a w 16-59 - 3,36 mln).

grafika

Tego samego dnia o 20.35 TVP1 premierowo wyemitowała film „Wyklęty”, którego średnia widownia w 4+ wyniosła 1,64 mln widzów (RCH - 4,04 mln). Przełożyło się to na 11,09 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 8,09 proc. w grupie 16-49 oraz 10,13 proc. w grupie 16-59.

grafika

W sobotni wieczór TVP2 pokazała pierwsze dwa odcinki nowego tanecznego widowiska „Dance Dance Dance”. Średnio ten program oglądało go 2 mln widzów (pierwszy odcinek miał 2,07 mln, a drugi -1,93 mln), co przełożyło się odpowiednio na 13,78 proc., 12,53 proc. i 12,02 proc. udziału.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polsat-wiosenna-ramowka-brak-nowosci-kontynuacje,7171113755371649a ##

grafika

Dzień później o 20.15 Jedynka wyemitowała pierwszy odcinek nowego serialu „Stulecie Winnych”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 3 mln osób (odpowiednio 17,20 proc., 10,49 proc. i 12,77 proc. udziału).

grafika

TVP1 przed Polsatem w lutym

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w lutym 2019 roku zajęła TVP1. Średni dobowy udział tego kanału względem lutego 2018 roku zwiększył się o 1,44 proc. i wyniósł 10,58 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Wiceliderem był Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 6,24 proc. do 9,76 proc.

Podium uzupełnia TVP2, która awansowała z miejsca czwartego. Udział tej stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 8,72 proc., po wzroście względem lutego ub.r. o 0,23 proc.

Na kolejną lokatę spadł TVN (stacja ta miała 8,59 proc. udziału; w dół o 10,98 proc. - największa strata w czołowej dziesiątce zestawienia).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"