SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tańsze reklamy w Polsacie. Najdrożej przy „Tylko Muzyka”

We wrześniowym cenniku reklamowym Polsatu spoty ogółem są tańsze średnio o 8 proc., a w samym prime timie - o 6 proc. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy niedzielnym show „Tylko Muzyka. Must be the Music”.

Tańsze reklamy w Polsacie. Najdrożej przy „Tylko Muzyka”

Spoty przy programie „Tylko Muzyka. Must be the Music” kosztują od 53,6 do 76,6 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny netto reklam 30-sekundowych). To sporo więcej niż rok temu, kiedy za spot przy programie trzeba było zapłacić maksymalnie 62,2 tys. zł. Natomiast ceny reklam przy drugim show rozrywkowym stacji, „Tylko taniec - Got to Dance”, wynoszą 50,3-54,4 tys. zł. Przed rokiem program nie był jeszcze emitowany, a Polsat w piątkowe wieczory pokazywał filmy, przy których najdroższy spot kosztował 42,1 tys. zł.

>>> „Tylko muzyka” i „Nieprawdopodobne a jednak” o tydzień wcześniej w Polsacie

Na reklamę przy poniedziałkowym „Mega Hicie” trzeba obecnie wydać maksymalnie 67,4 tys. zł, czyli 6,3 tys. więcej niż rok temu. Natomiast wśród seriali najdroższe dla reklamodawców są pokazywane w niedzielne wieczory „Kości”, przy których spoty kosztują 50,1-51,3 tys. zł, czyli nieco mniej niż przed rokiem, kiedy było to 50,2-54,7 tys. zł.

>>> Polsat stawia na „Kasyno” z Bogusławem Lindą

Za reklamę przy „Świecie według Kiepskich (przeczytaj więcej o jego nowej serii) trzeba zapłacić maksymalnie 47,2 tys. zł (czyli 10,2 tys. zł więcej niż rok wcześniej), a za spot przy „Pierwszej miłości” - 47,1 tys. zł (czyli 8,9 tys. zł mniej niż przed rokiem). Reklamy przy nowym serialu stacji „Przyjaciółki” kosztują od 28,1 do 37,2 tys. zł. Rok temu Polsat emitował w tym paśmie (czwartki ok. godz. 22) „Szpilki na Giewoncie”, przy których cena najdroższych spotów wynosiła 49,8 tys. zł.

>>> Jesień w Polsacie: „Przyjaciółki”, „Nieprawdopodobne a jednak” i „Studio weekend”

W wieczornym paśmie informacyjnym stacji najdroższe reklamy - przed serwisem sportowym i prognozą pogody - kosztują 41,6-41,9 tys. To prawie tyle samo co przed rokiem, kiedy za emisję spotu o tej porze trzeba było zapłacić maksymalnie 42 tys. zł.

Polsat rozpoczyna sprzedaż reklam na wrzesień jako ostatni z głównych nadawców telewizyjnych. W zeszłym tygodniu swoje oferty reklamowe na przyszły miesiąc udostępniły TVP (przeczytaj więcej) i TVN (zobacz szczegóły).

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tańsze reklamy w Polsacie. Najdrożej przy „Tylko Muzyka”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
treb
Nie dziwie sie że spoty przy Pierwszej Miłości potaniały. Ten serial notuje bardzo słabe wyniki oglądalności w ostatnim sezonie
odpowiedź
User
tysiak
"treb" napisał(a): Nie dziwie sie że spoty przy Pierwszej Miłości potaniały. Ten serial notuje bardzo słabe wyniki oglądalności w ostatnim sezonie

co? w ostatnim sezonie pierwsza miłość miała dwukrotną przewage w grupie komercyjnej nad drugą w kolejności jedynką
odpowiedź
User
paszta
Bo Tylko Muzyka to najlepszy program rozrywkowy - to i reklamy najwięcej w tym czasie kosztują, a co do Pierwszej miłości - to wprawdzie stary już serial, ale jest też prawdą, że Polsat prowadzi go o wiele lepiej niż prowadzą swoje tasiemce inne stacje - nie będę wymieniał, powiem tylko, że da się Pierwszą miłość z zainteresowaniem oglądać.
odpowiedź