Blowek promuje parówki

Marka Tarczyński rozpoczęła nową kampanię inspirowaną światem gamingu i YouTube'a, do której zaangażowała jednego z najpopularniejszych polskich youtuberów w Po9lsce 0 Karola “Blowka” Gązwę.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Blowek promuje parówki

Po sukcesie kampanii z udziałem Julii Żugaj, którą zobaczyło - wg firmy - blisko 10 milionów osób, a spoty wygenerowały 30 milionów odsłon reklam, marka Tarczyński kontynuuje budowanie rozpoznawalności wśród młodych konsumentów, zapraszając do współpracy ich kolejnego idola, czyli Blowka. Jest on obecnie jednym z najpopularniejszych youtuberów w Polsce - jego kanał na YouTube subskrybuje ponad 5 milionów osób, a profil na Instagramie obserwuje 1,8 miliona fanów.

Wcześniej w kampanii marki wystąpił też Smolasty.

Najnowsza kampania jest inspirowaną światem gier i YouTube'a. Blowek w swoim stylu, z kamerą „z ręki”, wprowadza widzów w interaktywną, kulinarną podróż pełną animacji rodem z gier i popularnych filmów. Przygotowuje idealne śniadanie z wykorzystaniem parówek 100% z szynki Tarczyński Naturalnie.Całość kampanii można śledzić na kanałach YouTube Blowka i marki Tarczyński oraz w jej mediach społecznościowych i twórcy.

Food truck pełen hot dogów na imprezieDziałania z Blowkiem to kolejny element nowej odsłony kampanii „Wszyscy są Parówkożercy”. Jej istotną częścią jest konkurs, który potrwa do końca września. Do wygrania jest przyjazd food trucka Parówkożerców pełnego hot dogów na imprezę Aby wziąć udział, wystarczy dodać zdjęcie swojej ekipy na Facebooku marki i przekonać, dlaczego to ta impreza zasługuje na tę niezapomnianą wizytę. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w październiku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska