Targetowanie po profilach w cenniku Maxmodels.pl

Interia.pl wyodrębniła cennik reklamowy dla serwisu Maxmodels.pl. Oferta obejmuje m.in. targetowanie kampanii po profilach zarejestrowanych użytkowników.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Interia.pl przygotowała osobny cennik dla serwisu modelingowego Maxmodels.pl w ramach swojej strategii wprowadzania indywidualnych ofert reklamowych dla wortali tematycznych. W ten sposób poszczególne witryny mają zapewniać reklamodawcom wyjątkowe opcje premium.

Wprowadzony właśnie cennik Maxmodels.pl obejmuje m.in. rozwiązanie pozwalające na targetowanie kampanii po profilach zarejestrowanych użytkowników. Dzięki temu reklamodawcy mogą dotrzeć ze swoimi przekazami do określonych grupy odbiorców, w tym poszczególnych grup zawodowych z branży mody.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"