Tarraya wygrała przetarg na kampanię promującą Mazury

Ponad 6 mln zł netto przeznaczy w tym roku na kampanię promującą Mazury Stowarzyszenie Wielkie Jeziora Mazurskie 2020. Zrealizuje je wybrana w przetargu agencja Tarraya.

BG
BG
Udostępnij artykuł:
Tarraya wygrała przetarg na kampanię promującą Mazury
fot. akpa

Działania prowadzone są w ramach projektu, którego celem jest wzrost do końca 2024 roku konkurencyjności przedsiębiorstw z obszaru Krainy Wielkich Jezior Mazurskich, zwiększenie dynamiki ekspansji lokalnego biznesu na rynek krajowy i rynki zagraniczne a także wzrost wartości inwestycji. Projekt realizowany jest w partnerstwie przez Stowarzyszenie Wielkie Jeziora Mazurskie 2020 oraz 11 samorządów z obszaru KWJM.

Chodzi m.in. o zwiększenie rozpoznawalności Mazur jako atrakcyjnego obszaru dla prowadzenia działalności gospodarczej oraz lokowania inwestycji poprzez realizację do końca 2019 roku działań promocyjnych i PR, kreujących i utrwalających wizerunek jako właściwego miejsca do prowadzenia i rozwijania biznesu, inwestowania, dobrego miejsca do pracy oraz zamieszkania. Ponadto działania informacyjno - promocyjne maja służyć do wzmocnienia marki regionu oraz upowszechnienia korzyści płynących z inwestowania na tym obszarze.

Kampania ma być prowadzona w Polsce i poza jej granicami, obejmować będzie m.in. emisję filmu, folder promocyjny, działania w mediach społecznościowych, prasę, radio, internet, telewizję.

Działania będą podzielone na dwa etapy: kampanię wizerunkową oraz funkcjonalno-produktową.  

Za przygotowanie strategii, obsługę mediową oraz realizację kampanii odpowiada wybrana w trwającym kilka miesięcy przetargu agencja Tarraya, która pokonała w nim siedem konkurencyjnych ofert. Złożyły je: Media Group (z ceną 7,44 mln zł), bringmore advertising ( z ceną 6,15 mln zł), FM Pro (z ceną 7,68 mln zł), Infinity Media i Amabasada BC (z ceną 6,5 mln zł), Polski Instytut Rozwoju (z ceną 6,5 mln zł), Mastermind Media z Fleishman Hillard i John Pitcher (z ceną 6,9 mln zł) oraz Effective Media Solutions z Effective Media i DSK (z ceną 7,69 mln zł).Tarraya zaproponowała kwotę 6,05 mln zł. Agencja będzie pracować przy tej kampanii do końca br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]