SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tata na pełen etat” reklamuje kapsułki piorące Ariel (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nowe kapsułki piorące Ariel (Procter & Gamble). Akcję, której bohaterem jest mężczyzna zajmujący się domem, przygotowały agencja Saatchi & Saatchi Poland i dom mediowy MediaCom Warszawa.

„Tata na pełen etat” reklamuje kapsułki piorące Ariel (wideo)

W reklamie nowych kapsułek Ariel wypowiada się mężczyzna, który pod nieobecnośc żony zajmuje się domem i opiekuje dziećmi. Bohater przekonuje, że promowany produkt gwarantuje wysoką jakość prania, a zarazem jest prosty w użyciu.

Spot rozpoczyna nowy, bardziej emocjonalnego formatu komunikacji marki Ariel. Przekaz jest skierowany do osób w wieku 25-59 lat, zajmujących się obowiązkami domowymi i doceniającymi przy tym prostotę i wygodę.

Kampania informuje, że nowe kapsułki piorące marki Ariel składają się z trzech przegród. Produkt jest dostępny w sklepach od czerwca w trzech wariantach: do prania białego, do kolorów i dla dodatkowej świeżości.

Akcja jest prowadzona w telewizji (zarówno w kanałach ogólnopolskich, jak i tematycznych). Kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Poland, spot wyprodukował rumuński dom produkcyjny Saga Film, a postprodukcją zajęła się firma TPS. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

  • Więcej informacji:
  • Ariel
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Tata na pełen etat” reklamuje kapsułki piorące Ariel (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
miStrz
boże widzisz i nie grzmisz, tej reklamy nie da się opisać kilkoma słowami, jedyne i bardzo delikatne określenie jakie mi przychodzi do głowy to: takiej reklamy nie powinno się pokazywać dzieciom, jest to próba pokazania ludziom jak powinien wyglądać prawdziwy szczyl i frajer.. kłos czy dobierany... żenada, żenada, żenada błagam kto to wymyślił, to na pewno nie jest męskie... pooglądajcie sobie reklamy marlboro debile
10 16
odpowiedź
User
nowa
reklama jest dziwna, jeśli to miało być o równouprawnieniu to niestety, nie udało się. Przejaskrawienie i przeinaczenie, dziwne jakieś. Równouprawnienie nie polega na tym, że kobieta jest męska a mężczyzna kobiecy. Ta reklama świadczy niestety o tym za jakich idiotów ma swoich konsumentów firma P&G, a szkoda, bo pomysł niezły, ale realizacja ... :-/
11 14
odpowiedź
User
jacek
Ja jestem takim ojcem... i wcale nie czuje się mniej męski od innych. Patologią dla mnie jest raczej fakt postrzegania tego w taki sposób przez was (koleżanki z góry)... aż strach pomyśleć, że możecie mieć dzieci... to zacofanie. W prawdzie nie rozróżniam kłosa od dobierańca ale jeszcze wszystko przedemną.
9 8
odpowiedź