Tatiana Okupnik, Piotr Gąsowski i Weronika Marczuk w show „Euro na dwa serca” w TVP1

Polskie oraz ukraińskie gwiazdy kultury, sportu i showbiznesu sprawdzą swoją wiedzę o Polsce i Ukrainie w specjalnym show, które TVP1 nada w przeddzień rozpoczęcia Mistrzostw Europy. Widowisko poprowadzi Paulina Chylewska.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Ideą programu jest zbliżenie do siebie dwóch narodów organizujących mistrzostwa: Polski i Ukrainy. Będzie miał on formułę quizu wiedzowego. Uczestnicy zabawy, znane gwiazdy, zostaną podzieleni na dwie drużyny. Polskę w programie reprezentować będą: Tatiana Okupnik, Piotr Kędzierski, Piotr Gąsowski i Małgorzata Pieńkowska   Po drugiej stronie zasiądą Ukraińcy od lat związani z naszym krajem. Wśród nich Olena Leonenko, tancerz Żora Koroliow i, znany z zespołu Kozak System Haidamaki, muzyk Iwan Lenyo. Drużynę ukraińską wspomoże dodatkowo Weronika Marczuk.

Obie drużyny będą miały za zadanie wykazanie się wiedzą na temat kraju drużyny przeciwnej oraz znajomością zagadnień piłkarskich. W audycji padną pytania o kulturę, obyczaje, muzykę oraz kuchnię. Można też będzie usłyszeć wiele anegdot o nas naszych wschodnich sąsiadach, posłuchać ciekawostek na temat Ukrainy czy też poznać ukraińskie poczucie humoru.

Konkursy będą przeplatane występami artystycznymi m.in. polsko-ukraińskiego zespołu Enej i folkowej, ukraińskiej grupy śpiewająca a capella „Tercja pikardyjska”, a także kabaretu „Pod Wyrwigroszem”

Show pojawi się na antenie w czwartek 7 czerwca br o 21.25. Producentem programu jest firma ARS Republica należąca do grupy komunikacyjnej Klaxon Communications.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej