„Tato jest super” w kampanii Oreo (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa ciastek Oreo (Mondelez Polska) związana z Dniem Ojca. Za przygotowani i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Oreo - Tato jest super”, odpowiadają firmy Next, Red8, Draft FCB + Ad Fabrika i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania Oreo zachęca do do świętowania Dnia Ojca. W ramach akcji uruchomiono serwis tatojestsuper.pl, gdzie codziennie pojawia się nowe zdanie dla internautów: dokończenie krótkich historii związanych z ich ojcami. Każdego dnia autorzy 10 najciekawszych odpowiedzi wygrywają koszulki z ich wydrukowanymi wpisami, a jeden jest nagradzany na antenie radia RMF FM. Dodatkowo w przeddzień i Dzień Ojca - czyli 22 i 23 czerwca - na stronie do wygrania będzie zapas ciastek Oreo oraz voucher Travel Pass o wartości tysiąca złotych.

grafika

Zabawę - prowadzoną pod hasłem „Oreo - Tato jest super” - wspierają działania reklamowe w telewizji, internecie, radiu oraz na outdoorze (nośniki standardowe i niestandardowe, m.in. citylighty z tzw. „elementem lustrzanym”, dzięki któremu można sobie zrobić zdjęcie w koszulce z napisem „Tato jest super”).

Koncepcję i nazwę akcji oraz jej linię kreatywną przygotowały agencje Red8 Events oraz Red8 Digital, z których pierwsza koordynuje też animacje prowadzone w wybranych miastach. . Adaptację spotu telewizyjnego zajęła się agencja reklamowa Red8, Draft FCB + Ad Fabrika, a za mechanizm i synergię działań we wszystkich mediach odpowiadają dom mediowy Starcom i agencja Next. Starcom wspólnie z Mondelez Polska zaplanował również i kupił media.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?