Cztery agencje wygrały przetarg na obsługę Tauronu w internecie

Spółka Tauron Sprzedaż rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową w internecie, wybierając do współpracy 4 agencje - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Będą dla niej pracować półtora roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Cztery agencje wygrały przetarg na obsługę Tauronu w internecie

Zgłosiło się do niego 12 agencji. Spółka do współpracy wybrała 4 z nich: Mastermind Media, Novem, When i Fabrykę Marketingu. Zawrze z nimi umowy ramowe, a współpracować będzie 18 miesięcy. 

O wyborze zwycięzcy decydowały: prowizja agencji od zakupu powierzchni reklamowej (waga: 30), cena realizacji zadań (waga: 5), cena (waga:15), jakość media planu (waga: 35) oraz stopień realizacji celu kampanii (waga: 15). 

Budżet, jaki na współpracę przeznaczy Tauron wynosi 13,65 mln zł. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry