TBWALondon ruszyła z akcją, by pomóc rodzicom w akceptacji dzieci LGBTQ+

W Wielkiej Brytanii rozpoczęła się akcja pod hasłem #OutAndProudParentsDay. Jej celem jest pomoc i wsparcie rodziców w akceptacji dzieci LGBTQ+. Przygotowała ją agencja TBWALondon.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
TBWALondon ruszyła z akcją, by pomóc rodzicom w akceptacji dzieci LGBTQ+

Kampania została opracowana we współpracy z Fundacją Naz i Matt, organizacją charytatywną zajmującą się homofobią. Jej celem jest pomoc rodzicom w akceptacji dzieci LGBTQ+.

Inicjatywa ma na celu rozpowszechnianie w social mediach wiadomości o procesie akceptacji homoseksualnych dzieci. W jej ramach emitowany jest film pokazujący swoistego rodzaju „coming out” rodziców dzieci, które są homoseksualistami i mówiących o tym, jak bardzo są z nich dumni.

Oprócz akcji społecznej, rodzice osób LGBTQ+ są zachęcani do dzielenia się własnymi filmami i zdjęciami za pomocą hashtagu #OutAndProudParentsDay. Chodzi o przeciwdziałanie negatywnej presji ze strony rówieśników, która często może pochodzić od stanowczo religijnych społeczności.

Dyskutując o inicjatywie, szef działu danych agencji TBWA, Tim Noblett powiedział:  - W czasie głośnych protestów przeciwko edukacji LGBTQI + w szkołach religijnych, kluczowe jest, abyśmy prowadzili pozytywną rozmowę i zachęcali do akceptacji. Dlatego nasza inicjatywa #OutAndProudParentsDay ma na celu inspirowanie i wspieranie rodziców dzieci LGBTQI +, które obawiają się reakcji społeczności.

Organizatorzy akcji zwracają też uwagę na to, że „coming out” dzieci jest jedną z najtrudniejszych kwestii, z jaką każde z nich będzie musiało się zmierzyć. Podkreślają też, że rodzicom konserwatywnym, z tradycyjnymi poglądami lub silnymi przekonaniami religijnymi często brakuje właściwych informacji i pozytywnych wskazówek, aby mogli w pełni zrozumieć, co tak naprawdę znaczy być LGBTQI +.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7