SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Technologia w stylu neo retro!” - Swissvoice reklamuje telefon ePure

W prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa telefonu ePure firmy Swissvoice. Akcję pod hasłem „Technologia w stylu neo retro!” przygotowały Warsztat Koloru i Prospero Film & Media.

Kampania reklamowa telefonu ePure ma na celu pokazanie, że telefon stacjonarny nie musi być nudny, tylko może stać się elementem wystroju wnętrzna, nic nie tracąc przy tym na funkcjonalności. Przekaz pod hasłem „Technologia w stylu neo retro!” eksponuje atrakcyjny wygląd promowanego urządzenia.

Akcja jest prowadzona w prasie („Gala”, „Glamour”, „Boutique”, „Dobre Wnętrze”, „Murator”) oraz internecie, obejmując też obecność w promocji premiery filmu „Seks w wielkim mieście 2” na DVD i Blu-ray.

Kampanię – na zlecenie firmy Swissvoice – przygotowały Warsztat Koloru (kreacja) oraz Prospero Film & Media (planowanie i zakup mediów). Działania są zaplanowane do końca stycznia przyszłego roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Technologia w stylu neo retro!” - Swissvoice reklamuje telefon ePure

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl