Technologie dobre na wszystko w reklamie Cisco

W nowej kampanii reklamowej koncern Cisco przekonuje, że dostępne obecnie technologie mogą rozwiązać wiele problemów i uczynić nasze życie lepszym. Działania obejmują spoty, internet, reklamę prasową oraz outdoor.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Technologie dobre na wszystko w reklamie Cisco

Myśl przewodnią kampanii wykreowanej przez agencję Goodby Silverstein & Partners można streścić w zdaniu: Nie trzeba czekać na nowe technologie, te dostępne dzisiaj zupełnie wystarczą w rozwiązaniu najważniejszych problemów naszej cywilizacji.

Jako przykłady poparcia tej tezy Cisco przedstawia 2 spoty. W pierwszym z nich pokazuje jak ważne są technologie bezprzewodowej komunikacji w klęskach żywiołowych i kryzysach związanych m.in. z falami uchodźców.

W drugim z klipów poruszono problem bezpieczeństwa pracy w kopalniach, gdzie autonomiczne ciężarówki zastępują tradycyjnych kierowców w transporcie urobku.

Spoty będą nadawane w wybranych kanałach telewizyjnych w USA. Inną częścią kampanii mają być reklamy w serwisach internetowych (Fortune, Fast Company, Atlantic), prasie drukowanej oraz outdoorze.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych