„Tele Świat” liderem dwutygodników telewizyjnych w 2012 roku

W 2012 roku w porównaniu do 2011 roku dwa spośród trzech dwutygodników z programem telewizyjnym zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w 2012 roku wyniosła 383 380 egz., czyli o 4,13 proc. więcej niż rok wcześniej.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który w analizowanym okresie miał wynik na poziomie 216 079 egz. Jego średnia sprzedaż ogółem wzrosła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 12,39 proc.

Trzecie miejsce w rankingu zajął magazyn „Ekran TV” (Press-Media) ze sprzedażą ogółem na poziomie 70 879 egz. Dwutygodnik ten jako jedyny w zestawieniu zanotował spadek sprzedaży wynoszący 1,60 proc.  

W grudniu 2012 roku liderem średniej sprzedaży ogółem był „Tele Świat” (441 662 egz.; spadek o 8,34 proc. względem grudnia 2011 roku). Drugie miejsce zajął „TV14” (261 682 egz.; wzrost o 10,70 proc.), a trzecie - „Ekran TV” (88 441 egz.; + o 9,29 proc.).

 

   

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem