PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła do 670 tys. egz.
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami w kwietniu, „Kurier TV” stracił najwięcej
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele w I kwartale, „TV 14” i „Telemax” na plusie
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami w lutym, „Kurier TV” najbardziej w dół
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami wśród pism telewizyjnych, „Kurier TV” najbardziej w dół
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele w 2017 roku. Tylko „TV 14” na plusie
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami wśród pism telewizyjnych w listopadzie. Tylko „TV 14” na plusie
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami wśród pism telewizyjnych. Tylko „TV 14” na plusie
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele w I-III kwartale, tylko „TV 14” na plusie
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami sprzedaży w sierpniu. „Telemax” zyskał najwięcej
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami w lipcu, tylko „TV 14” na plusie
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele w I półroczu, tylko „TV14” na plusie
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami pism telewizyjnych w maju 2017
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele sprzedaży pism telewizyjnych w kwietniu. „TV 14” z największym wzrostem
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele pism telewizyjnych w I kwartale
„Tele Tydzień” na czele tygodników telewizyjnych, „Tele Świat” dwutygodników
Stopniał rynek dwutygodników telewizyjnych. „Ekran TV” najbardziej w dół
Topnieje rynek dwutygodników telewizyjnych. „Ekran TV” z największym spadkiem sprzedaży
Kurczy się rynek dwutygodników telewizyjnych. „Tele Świat” na czele sprzedaży
Wszystkie dwutygodniki telewizyjne na minusie po III kwartałach, „Ekran TV” najbardziej w dół
Wszystkie dwutygodniki telewizyjne na minusie w I półroczu, „Tele Świat” najchętniej kupowany
„Super TV” z największym spadkiem. „Tele Świat” na czele sprzedaży dwutygodników telewizyjnych
„Tele Świat” na czele dwutygodników telewizyjnych w I kwartale
Spada sprzedaż dwutygodników telewizyjnych. „Tele Świat” liderem
„Tele Świat” na czele sprzedaży dwutygodników telewizyjnych
„Tele Max” i „Super TV” zyskały po przejściu na dwutygodniki. „Tele Świat” liderem sprzedaży
„Tele Max” i „Super TV” zyskały po przejściu na dwutygodniki. „Tele Świat” liderem sprzedaży
„Tele Max” i „Super TV” z większą sprzedażą po zmianie w dwutygodniki
„Tele Max” i „Super TV” z większą sprzedażą po zmianie w dwutygodniki
„Tele Max” i „Super TV” z większą sprzedażą po zmianie w dwutygodniki
„Tele Max” i „Super TV” z większą sprzedażą po zmianie w dwutygodniki
„Tele Max” i „Super TV” z wysoką sprzedażą wśród dwutygodników telewizyjnych
„Tele Max” i „Super TV” z wysoką sprzedażą wśród dwutygodników telewizyjnych
Dwutygodniki telewizyjne z mniejszą sprzedażą. „Tele Świat” liderem
Dwutygodniki telewizyjne z mniejszą sprzedażą. „Tele Świat” liderem
Dwutygodniki telewizyjne straciły czytelników w 2013, liderem „Tele Świat”
Dwutygodniki telewizyjne straciły czytelników w 2013, liderem „Tele Świat”
„Tele Świat” liderem sprzedaży dwutygodników telewizyjnych
„Tele Świat” liderem sprzedaży dwutygodników telewizyjnych