Wszystkie dwutygodniki telewizyjne na minusie w I półroczu, „Tele Świat” najchętniej kupowany

W I półroczu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Super TV”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2015 roku wyniosła 341 970 egz. Była ona o 6,69 proc. mniejsza niż w analogicznym okresie 2014 roku.

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 192 958 egz., po spadku o 3,32 proc.Na podium uplasował się jeszcze „Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 154 615 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 15,46 proc.Czwarte miejsce należało do „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w I półroczu br. wynoszącym 133 681 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 16,41 proc.Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w I półroczu 2015 roku na poziomie 50 475 egz. Magazyn ten w skali roku zanotował stratę wynoszącą 14,97 proc.

W czerwcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Świat”, którego wynik względem czerwca ub.r. zmniejszył się o 4,81 proc. do poziomu 318 906 egz.

Drugie miejsce zajął magazyn „TV14” (177 359 egz.; spadek o 0,82 proc.), a trzecie - „Tele Max” (142 429 egz., w dół o 12,77 proc.).Również i tutaj wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Ekran TV” - było to 13,61 proc. do 45 999 egz.

 

 

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online