SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tele Świat” liderem dwutygodników. Tracą „Brawo”, „Show” i „Pani Domu” (top 24)

W maju 2016 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”. Wysokie - czwarte - miejsce zajął „Świat Seriali”. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Article

Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2016 roku wyniosła 311 202 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2015 roku była ona niższa o 3,97 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajęła „Przyjaciółka”  (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 16,04 proc. do poziomu 200 616 egz.

Podium zamyka „TV14” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 1,12 proc. do 185 710 egz. W maju ub.r. tytuł ten był piąty.

Czwarte miejsce zajął wydawany przez Bauera dwutygodnik „Świat Seriali”, który awansował z pozycji siódmej. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 168 971 egz., po jednak spadku o 2,38 proc.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po trzy pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym oraz dwutygodniki people. Dwa miejsca przypadły tytułom poradnikowym, a po jednym - magazynowi o serialach oraz pismu z segmentu real life stores.

Wirtualnemedia.pl

maj

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Tele Świat

455 963

311 202

311 202

479 946

324 075

324 075

-3,97%

Przyjaciółka

270 383

200 616

200 616

341 898

238 954

238 954

-16,04%

TV14

289 909

185 710

185 710

290 956

187 822

187 822

-1,12%

Świat Seriali

268 265

168 971

168 971

269 868

173 099

173 099

-2,38%

Party Życie Gwiazd

252 005

162 629

162 562

329 046

212 940

212 873

-23,63%

Tina

283 208

154 008

154 008

304 926

179 979

179 979

-14,43%

Tele Max

222 483

139 034

139 034

227 879

147 229

147 229

-5,57%

Show

243 602

138 225

138 225

319 926

201 807

201 807

-31,51%

Gala

211 726

124 015

123 745

240 827

131 660

131 610

-5,98%

Z Życia Wzięte

213 000

122 746

122 746

251 650

139 580

139 580

-12,06%

Super TV

210 632

115 308

115 308

212 171

127 677

127 677

-9,69%

Naj

166 266

82 195

82 195

199 294

109 650

109 650

-25,04%

Viva

131 118

94 833

79 046

183 755

104 477

104 477

-24,34%

Takie jest Życie

153 447

76 131

76 131

169 895

78 619

78 619

-3,16%

Pani Domu

123 880

75 463

75 372

181 046

112 508

112 417

-32,95%

Sukcesy i Porażki

130 750

74 581

74 581

146 000

83 821

83 821

-11,02%

Flesz Gwiazdy & Styl

118 740

89 476

73 919

167 500

98 751

98 267

-24,78%

Relaks

144 965

72 308

72 308

154 948

71 109

71 109

1,69%

Ekran TV

77 390

39 649

39 649

92 483

46 868

46 868

-15,40%

Bravo Sport

97 478

36 300

36 300

132 435

101 859

101 859

-64,36%

Kaczor Donald

40 000

22 870

22 870

40 000

23 109

23 109

-1,03%

Bravo

65 321

21 953

21 953

134 978

54 085

54 085

-59,41%

Forum

29 000

13 410

13 410

32 910

15 376

15 376

-12,79%

Puls Medycyny

17 000

2 450

2 417

17 000

2 961

2 940

-17,79%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” liderem dwutygodników. Tracą „Brawo”, „Show” i „Pani Domu” (top 24)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl