SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Kandydat Wiosny do europarlamentu reklamuje się w Telegazecie. „Docieramy do wykluczonych cyfrowo”

Adam Traczyk, kandydat Wiosny w wyborach do Parlamentu Europejskiego, wykupił swoją reklamę w Telegazecie Telewizji Polskiej. - Docieramy także do osób wykluczonych cyfrowo i takich, które dzień zaczynają od telegazety i weryfikują wiadomości w internecie! - tłumaczy.

Reklama Adama Traczyka w Telegazecie Article

O swojej reklamie w Telegazecie Adam Traczyk poinformował na Twitterze w czwartek. Reklama jest dostępna na stronie 461 w wersji Telegazety we wszystkich stacjach TVP. W reklamie znajdują się informacje, że Traczyk kandyduje do europarlamentu kandyduje z nr 4 na liście Wiosny w okręgu warszawskim, zachęta do głosowania na niego oraz adres jego strony internetowej.

Dlaczego Adam Traczyk zdecydował się promować w Telegazecie? - Docieramy także do osób wykluczonych cyfrowo i takich, które dzień zaczynają od telegazety i weryfikują wiadomości w internecie! - stwierdził na Twitterze.

Kandydat Wiosny za taką formę promocji zebrał sporo pochwał na Twitterze. - Dziś duży plusik dla kandydata Wiosny Adama Traczyka za wykupienie reklamy w Telegazecie. Nie tylko ze względu na sentyment do lat 90. ale za prawdziwą próbę wyjścia ze swojej bańki - stwierdził Jan Mencwel, prezes stowarzyszenie Miasto Jest Nasze.

- Szanuję - napisał Michał Wojtczuk z redakcji warszawskiego wydania „Gazety Wyborczej”. - Propsy! - stwierdziła Anna Maria Żukowska, rzeczniczka prasowa SLD.

Adam Traczyk to współzałożyciel i prezes Fundacji Global.Lab, ośrodka analitycznego zajmującego się sprawami międzynarodowymi. Współtworzy program szkoleniowo-liderski Akademia Demokracji Socjalnej.

Ile osób czyta Telegazetę?

Telegazeta w stacjach Telewizji Polskiej jest wyświetlana od 1989 roku. Jej współtwórcą i wieloletnim szefem był Czesław Berenda. Początkowo na telestronach pokazywano głównie ramówki kanałów i ogłoszenia, z czasem pojawiło się wiele stron tematycznych.

W ostatnich dwóch dekadach Telegazeta traciła na znaczeniu jako źródło newsów z powodu rozwoju internetu oraz stacji informacyjnych. Sześć lat temu ówczesny rzecznik prasowy TVP Jacek Rakowiecki informował, że czyta ją miesięcznie ok. miliona unikalnych użytkowników.

Za redagowanie Telegazety odpowiadało wtedy sześć osób z redakcji internetowej TVP Info, z czego dwie zajmowały się stronami z bieżącymi informacjami.

Telegazeta działa też jako serwis internetowy - prezentowane są tam głównie ogłoszenia o różnej tematyce (motoryzacja, nieruchomości, usługi, pożyczki i matrymonialne), jest też możliwość przeglądania teletekstu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kandydat Wiosny do europarlamentu reklamuje się w Telegazecie. „Docieramy do wykluczonych cyfrowo”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl