SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Telemax” i „Super TV” zmieniają się w dwutygodniki kompaktowe

Wydawnictwo Bauer zmienia częstotliwość wydawniczą tygodników telewizyjnych „Telemax” i „Super TV”. Oba staną się dwutygodnikami i zaczną się ukazywać w mniejszym niż obecnie, kompaktowym formacie.

Shutterstock.com Article

- Od roku 2009, w którym to zmieniliśmy cykl wydawniczy „Tele Świata” na dwutygodniowy oraz wprowadziliśmy dwutygodnik telewizyjny „TV14”, obserwujemy stabilną sytuację tego segmentu. Analogiczne wnioski nasuwają się po bieżącej analizie rynku czeskiego i niemieckiego. Stąd decyzja o rozwoju właśnie tego segmentu i przetestowaniu formatu kompaktowego, który cieszy się uznaniem w tych dwóch krajach - mówi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Walkowska, dyrektor wydawnicza tytułów telewizyjnych w Wydawnictwie Bauer.

„Telemax” i „Super TV” to dwa tygodniki telewizyjne Bauera z najmniejszą sprzedażą. W 2013 roku pierwszy sprzedawał średnio w 161 812 egz., po spadku względem 2012 roku o 13,54 proc. Natomiast sprzedaż ogółem „Super TV” wynosiła średnio 142 845 egz., po największym spadku w segmencie TV guide’ów, wynoszącym 16,49 proc. (zobacz szczegółowe dane).

Odmieniony „Telemax” będzie zawierał rozbudowane rekomendacje hitów telewizyjnych na dwa tygodnie, zaś „Super TV” skupi się na lepszej prezentacji programu telewizyjnego. Po zmianie „Telemax” będzie publikował program 50 stacji (obecnie 53), a „Super TV” - 51 (53). Oba tytuły będą zawierać też po 12 krzyżówek i łamigłówek.

>>> Zobacz okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale Jedynki

Nowy format obu pism to 175x240 mm, podczas gdy obecnie ukazują się one w formacie 210x280 mm. Magazyny zwiększą do 96 stron swoją objętość (obecnie wynosi ona 56 stron) i zdrożeją z 1,20 zł do 1,50 zł. „Telemax” na cykl dwutygodniowy przejdzie od wydania, które się ukaże 31 marca br., a „Super TV” od numeru z 7 kwietnia br.

Tytuły po zmianach zostaną wsparte kampanią reklamową w telewizji obejmującą TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz stacje tematyczne. Kreację spotów przygotowała agencja Digit-Art.

W związku ze zmianą cyklu wydawniczego nie przewidziano żadnych zwolnień w redakcjach obu pism, bo od 2013 roku działają one wraz z tygodnikiem „Kurier TV” w ramach platformy popularnych magazynów telewizyjnych. Redaktor naczelną tytułów wchodzących w skład platformy jest Agnieszka Trojanowicz (dowiedz się więcej).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Telemax” i „Super TV” zmieniają się w dwutygodniki kompaktowe

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
inezja
Super teraz mala fajna gazetka duzo krzyzowek
8 8
odpowiedź
User
Doberman
Oj jaka mądrość w tej wypowiedzi
8 8
odpowiedź