Telewizja cyfrowa najbardziej zaawansowana w Wielkiej Brytanii

W Wielkiej Brytanii telewizja cyfrowa popularyzuje się szybciej niżwe Francji, Kanadzie, USA, Niemczech, Włoszech i Japonii.

km - źródło: BBC News
km - źródło: BBC News
Udostępnij artykuł:

Z badania Ofcom wynika, że w 86 procentach brytyjskichgospodarstw domowych możliwe jest odbieranie cyfrowej telewizji nagłównym odbiorniku - informuje serwis BBC News, powołując się naraport regularora brytyjskiego rynku medialnego Ofcom.

Na kolejnych miejscach pod tym względem są USA (70 procent) iFrancja (66 procent).

Wielka Brytania jest również liderem pod względem posiadaniaurządzeń DVR (Digital Video Recorder), które znajdują się w 30procentach tamtejszych domostw. We Włoszech wskaźnik ten wyniósł 21procent, a w Kanadzie i USA po 20 procent. Z kolei najmniejpopularne tego typu urządzenia są w Japonii (7 procent).

Raport Ofcom pokazuje również, że spośród badanych państwbrytyjscy konsumenci płacą najmniej za możliwość oglądaniatelewizji oraz korzystania z telefonów komórkowych iszerokopasmowego internetu.

km - źródło: BBC News
Autor artykułu:
km - źródło: BBC News
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu