SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Telewizja walczy z internetem o uwagę widza

Ponad 3/4 amerykańskich internautów korzysta z internetujednocześnie oglądając telewizję.

Ponad 1/3 przyznała, że robi to "zawsze" lub "często" -informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując sięna przeprowadzone w lutym bieżącego roku badanie firmy HarrisInteractive.

Najczęściej wykonywaną czynnością w sieci w trakcie oglądaniatelewizji jest sprawdzanie poczty e-mail, na które wskazało 53procent badanych. 32 procent respondentów szuka w tym czasie onlinetreści, które nie są związane z tym co aktualnie leci w telewizji,a 19 procent właśnie w poszukiwaniu takich treści kieruje się dointernetu.

Inni konsumenci nie dzielą swojego czasu na oglądanie telewizjii logowanie się do sieci, tylko po prostu oglądają mniej telewizji.Z badania przeprowadzonego w lipcu zeszłego roku przez firmę TNSwynika, że częstsze korzystanie z internetu jest powodem dlarzadszego oglądania telewizji.

Spośród respondentów, którzy w porównaniu z okresem sprzed rokuprzeznaczali mniej czasu na oglądanie telewizji, 35 procentwskazało jako główną tego przyczynę skłonność do częstszegokorzystania z internetu, 9 procent oglądanie większej liczbyprogramów telewizyjnych online, a 7 procent jednoczesne oglądanietelewizji i korzystanie z internetu. Częściej wskazywanymi powodamibyły tylko: brak czasu (50 procent), zmiana osobistego planu dnia(42 procent) oraz brak dobrych propozycji w telewizji (35procent).

źródło: eMarketer

Dołącz do dyskusji: Telewizja walczy z internetem o uwagę widza

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl