SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Telewizyjna kampania RWE Stoen

Spoty kampanii społecznej RWE Stoen "Świadoma energia" zostaną wyemitowane w telewizji. Celem akcji jest zachęcanie do racjonalnego użytkowania i oszczędzania energii elektrycznej.

Kampanię, która rozpoczęła się w październiku 2007, przygotowuje agencja San Markos. Akcja podzielona jest na etapy i potrwa przez kolejne miesiące, choć autorzy nie ujawniają terminu jej zakończenia. Program ma na celu popularyzację korzystania z energooszczędnych urządzeń i uczenie klientów RWE Stoen oszczędności. Jest jednocześnie jednym ze sposobów na promocję spółki.

Najnowsza część kampanii to spot sponsorski emitowany w TVN 24, TVP 2 i TVP Info Warszawa. Jego hasłem jest "Światło w pustym pokoju = 100% energii wypalonej w ciemno", obok którego pojawia się informacja zachęcająca do odwiedzenia strony internetowej akcji. Wsparciem dla kampanii telewizyjnej są także reklamy w prasie (m.in. Gazeta Wyborcza Warszawa, Życie Warszawy, Dziennik, Super Express), radiu (Antyradio, Eska Warszawa, Radio Pin, Złote Przeboje Pogoda) i internecie (o2.pl, WP.pl, Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl).

rwe

Głównym motywem całej kampanii są slogany nawiązujące do wielu codziennych sytuacji, w których mała zmiana przyzwyczajeń pozwala zmniejszyć zużycie prądu i tym samym zaoszczędzić. "Gotowanie bez pokrywki? 30% wyparowanej energii", "Po godzinach nie pracują! Kończysz pracę - wyłącz komputer i drukarkę".

Akcja rozpoczęła się w ubiegłym roku wraz z pojawieniem się materiałów informacyjnych w Centrach Obsługi Klienta spółki. Stworzono także stronę www.swiadomaenergia.pl, gdzie dostępny jest pięćdziesięciostronicowy "Przewodnik Domowy", zawierający informacje o energii elektrycznej oraz praktyczne porady, dotyczące racjonalnego użytkowania energii.

Partnerem kampanii jest Krajowa Agencja Poszanowania Energii SA. W działaniach Public Relations RWE Stoen wspiera agencja ComPress.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Telewizyjna kampania RWE Stoen

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl