SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Telezakupy zamiast kolejnego serwisu w Superstacji

Superstacja od października br. zmniejszyła liczbę serwisów informacyjnych. Wiadomości o 11.15 zastąpił blok z telezakupami. - Serwis nie miał dużej widowni, a telesprzedaży w tym roku na antenie jest mniej niż w poprzednich latach - wyjaśnia prezes kanału.

fot. superstacja Article

Dotąd Superstacja poranny blok z telezakupami emitowała od godz. 5.50 do 11.15, gdy na antenie można było zobaczyć pierwsze wydanie serwisu informacyjnego. Od 1 października br. pasmo telesprzedażowe została wydłużone, a pierwsze newsy można obejrzeć dopiero o godz. 12.15.

- Zmiana nastąpiła akurat w dniu, gdy rano miało miejsce expose premier Ewy Kopacz. Zamiast to omawiać pokazywaliśmy miksery. Ludzie w redakcji łapali się za głowy - relacjonuje nam dziennikarz stacji. Pracownikom kanału zapowiedziano, że zmiana ta na razie ma dotyczyć tylko października.

Adam Stefanik, prezes Superstacji w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przyznaje, że serwis informacyjny o godz. 11.15 nie miał zadowalających wyników oglądalności.

- Dotąd nowych oferentów telesprzedaży odprawialiśmy z kwitkiem aż w końcu pojawiła się firma, która zaproponowała takie warunki, na które nie mogliśmy się nie zgodzić. Na razie podpisaliśmy umowę tylko na jeden miesiąc i dotyczy ona tylko dni od poniedziałku do piątku - mówi Stefanik - Generalnie w 2014 roku zaplanowaliśmy mniej telesprzedaży i w mniej eksponowanym czasie niż w 2013 czy 2012 roku - dodaje.

Zdaniem Stefanika połączenie stacji newsowo-publicystycznej z pasmami telezakupowymi jest czymś co “działa”. - Można z jednej stacji dowiedzieć się o expose Ewy Kopacz, o tym czy siatkarze grali dobrze i jaka będzie jutro pogoda, a także kupić coś, co może przydać się w domu. To wszystko jest dla ludzi - argumentuje Adam Stefanik.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział Superstacji wyniósł 0,27 proc. (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Telezakupy zamiast kolejnego serwisu w Superstacji

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
adaś
Kto w ogóle ogląda to badziewie?
27 16
odpowiedź
User
re
lepsze to niż tvp info i republika ale do poziomu tvn24 daleka droga
17 29
odpowiedź
User
Baca
Niech odkodują jak chcą mieć większą oglądalność.
18 12
odpowiedź
User
Poland
Ten pan Adam chyba nie wie co mówi - to tak jakby połączyć TVN24 z Polonią 1. Niech się zdecydują czy chcą być kanałem reklamowym czy informacyjnym albo uruchomią taką swoją "Polonię 1" która by utrzymywała finansowo główny kanał.
24 8
odpowiedź
User
Szok
Nie wierzę w to co czytam: "Zdaniem Stefanika połączenie stacji newsowo-publicystycznej z pasmami telezakupowymi jest czymś co “działa”. - Można z jednej stacji dowiedzieć się o expose Ewy Kopacz, o tym czy siatkarze grali dobrze i jaka będzie jutro pogoda, a także kupić coś, co może przydać się w domu. To wszystko jest dla ludzi - argumentuje Adam Stefanik."
Ten facet jest prezesem telewizji??????
21 8
odpowiedź