SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklamy od BBDO Warszawa promują bieliznę Tena (wideo)

Essity Polska prowadzi kampanię reklamową nowych wariantów bielizny chłonnej marki Tena. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje BBDO Warszawa i Zenith (Publicis Media).

Kampania podkreśla, że produkty z linii Tena Lady Pants i Tena Men Pants to pierwsze w Polsce majtki chłonne zaprojektowane specjalnie dla kobiet i dla mężczyzn. Wersja damska produkowana jest w kolorze brzoskwiniowym, a męska w granatowym. Różnią się konstrukcją, która pozwala lepiej dopasować bieliznę do kształtów anatomicznych ciała. Reklamy informują też, że wszystkie te ubrania wykonane są z miękkiego i elastycznego materiału, ułatwiają swobodę ruchu i zapewniają pełną dyskrecję.

Kampania obejmuje internet, prasę i materiały POS. Za kreację reklam odpowiada agencja BBDO Warszawa, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

 

Aktualna kampania marki Tena jest kolejną aktywnością przygotowaną przez agencję BBDO Warszawa. W ub.r. była ona autorem międzynarodowej kampanii Tena Pants. Rok wcześniej BBDO opracowała nowa strategię komunikacji tej marki.

Dołącz do dyskusji: Reklamy od BBDO Warszawa promują bieliznę Tena (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl