The Icon Agency zajmie się debiutem marki Hermès w Polsce

Do grona klientów The Icon Agency dołączył luksusowy dom mody Hermès. Agencja zajmie się wsparciem jego debiutu na polskim rynku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
The Icon Agency zajmie się debiutem marki  Hermès w Polsce

The Icon Agency rozpocznie obsługę  Hermèsa w lipcu br. Pierwszy butik tej marki ma zostać otwarty w Warszawie we wrześniu br. w Hotelu Europejskim. Będzie to pierwszy salon  Hermèsa w Europie Środkowej.

Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie strategii wprowadzenia marki na Polski rynek. Zajmie się pełną obsługę PR, relacjami z mediami, eventami oraz współpracą z influencerami.

Będzie także obsługiwać paryski showroom marki oraz dysponować wybranymi samplami ubrań i akcesoriów w swoim  showroomie przy ul. Mokotowskiej 51/53.

Za działania dla klienta po stronie agencji będzie odpowiedzialna Agata Bartosz, zajmująca się markami premium w The ICON Agency.
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu