SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

The Media Insight wygrywa przetarg Grupy Orbico

Dom mediowy The Media Insight, funkcjonujący w strukturach Mindshare Polska, wygrał przetarg na obsługę Grupy Orbico.

fot. Shutterstock.com Article

Od maja agencja The Media Insight będzie odpowiedzialna za pełne skoordynowanie procesów marketingowych, w tym zakup mediów online, wprowadzenie automatyzacji i szeroko pojęty consulting w obszarze digital. Współpraca dotyczy wszystkich 19 rynków, na których działa Grupa Orbico.

O wyborze The Media Insight zadecydowały bardzo dobre zrozumienie biznesu klienta oraz umiejętność dopasowania do niego niestandardowych rozwiązań marketingowych i komunikacyjnych.

– Podczas procesu przetargowego agencja potwierdziła nie tylko swoje szerokie kompetencje, ale również przedstawiła najatrakcyjniejszą i najlepiej dopasowaną ofertę do wymogów transformacji digitalowej, w której obecnie znajduje się Orbico Group. Wierzymy, że Mindshare stanie się naszym kluczowym partnerem w obliczu przyszłych wyzwań marketingowych – uzasadnia Justyna Pawlicka, group digital marketing & media manager w Orbico Group.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: The Media Insight wygrywa przetarg Grupy Orbico

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl