SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„The New York Times” obniża do pięciu liczbę darmowych artykułów w serwisie

Dziennik „The New York Times” zmniejszył do pięciu limit artykułów które użytkownicy internetowego serwisu dziennika mogą przeczytać za darmo. Koszt nieograniczonego dostępu do treści wynosi 15 dolarów miesięcznie.

Article

O nowej polityce „NYT” dotyczącej dostępu do treści w jego internetowym serwisie poinformował Bloomberg, dziennik nie wydał w tej sprawie żadnego oficjalnego komunikatu.

Zgodnie z doniesieniami od piątku użytkownicy internetowego serwisu „NYT” mają zmniejszony do 5 limit materiałów, które mogą przeczytać za darmo w ciągu miesiąca. Po wyczerpaniu puli czytelnicy napotykają komunikat od wydawcy zachęcający do wykupienia subskrypcji, która w najtańszej wersji kosztuje 15 dol. miesięcznie.

„NYT” wprowadził paywall w swoim serwisie internetowym w 2011 r. pozostawiając możliwość darmowego dostępu do 20 artykułów w miesiącu. Po roku ograniczył ten limit do 10 materiałów, teraz nastąpiła kolejna redukcja.

Bloomberg zaznacza, że zmniejszając limit darmowych treści „NYT” naraża się co prawda na nieco mniejszy ruch w swoim serwisie, jednak wydawcy zależy przede wszystkim na zwiększeniu liczby płacących użytkowników.

„NYT” od dawna jest nastawiony na monetyzowanie swoich treści cyfrowych i robi to z powodzeniem. W III kwartale br. baza płacących użytkowników wszystkich produktów cyfrowych wydawcy przekroczyła 2,4 mln., zaś przychody wydawnictwa z subskrypcji cyfrowych wyniosły ponad 246,6 mln dol.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „The New York Times” obniża do pięciu liczbę darmowych artykułów w serwisie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aZaliż
Polskie media powinny się uczyć, uczyć i jeszcze raz uczyć.

Naukę jednak należy zaczać nie od wprowadzania płatności, ale od wysokiej jakości oferty.
odpowiedź