SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„The Voice Kids” straciło 470 tys. widzów, ale TVP2 nadal była liderem

Drugą edycję „The Voice Kids” oglądało średnio 2,07 mln osób, o 470 tys. widzów mniej niż pierwszą odsłonę widowiska pokazywaną rok temu. TVP2 w czasie emisji programu była liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 10,49 mln zł.

Jury „The Voice Kids 2”; fot. TVP Article

„The Voice Kids 2” na antenie TVP2 oglądać można było w soboty o godz. 20.05 i o 21.10, w okresie od 5 stycznia do 23 lutego 2019 roku. Jednak dwa pierwsze odcinki show stacja pokazała w Nowy Rok, czyli w poniedziałek, 1 stycznia br. o 20.05 i o 21.10.

Średnia widownia dziecięcej wersji muzycznego widowiska wyniosła 2,07 mln osób, co przełożyło się na 13,59 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,57 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,53 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 2,62 mln oglądających, produkcja zgromadziła 26 stycznia (była to emisja z godz. 21.10).

Dla porównania, pierwszą edycję muzycznego widowiska, emitowaną w styczniu i lutym ub.r., oglądało średnio 2,54 mln osób, co przełożyło się na 16,24 proc. udziału w 4+, 15,11 proc. w 16-49 i 15,05 proc. w 16-59. Oznacza to, że dziecięce show straciło 470 tys. widzów.

Z kolei dziewiątą edycję „The Voice of Poland” (wersję programu w której biorą udział dorośli), emitowaną jesienią ub.r., śledziło średnio 1,93 mln osób, co przełożyło się na 13,38 proc. udziału w 4+, 14,68 proc. w 16-49 i 14,12 proc. w 16-59.

TVP2 w czasie nadawania „The Voice Kids 2” była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajęła TVP1 z udziałem na poziomie 10,29 proc., emitujący wówczas gł. „Alarm!” i filmy fabularne. Trzeci był Polsat (gł. filmy; 8,32 proc.), a czwarty - TVN (również pasmo filmowe; 7,91 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była liderem.

Wpływy z reklam wyemitowanych wokół premierowych odcinków „The Voice Kids 2” wyniosły 10,49 mln zł. Dla porównania pierwsza edycja zarobiła z reklam 7,48 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Polska wersja dziecięcego talent-show „The Voice Kids”, to mutacja popularnego na całym świecie formatu muzycznego „The Voice”, który w Polsce doczekał się już dziewięciu edycji. Za produkcję obu tytułów w naszym kraju odpowiada Rochstar.

W show występują utalentowane wokalnie dzieci w wieku od 8 do 15 lat, których występy na wszystkich etapach programu oceniają trenerzy. Zasady są bardzo podobne jak w „The Voice”: dzieciaki biorą udział w castingach, wybierają drużynę ulubionego trenera i rywalizują o przejście do etapu z koncertami finałowymi.

Występy uczestników w drugiej edycji polskiej wersji programu ponownie oceniali: Dawid Kwiatkowski oraz Tomson i Baron z zespołu Afromental. Z kolei Edytę Górniak zastąpiła Cleo.

Decyzją widzów zwycięzcą drugiej polskiej edycji „The Voice Kids” została Anna Dąbrowska z drużyny Cleo.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „The Voice Kids” straciło 470 tys. widzów, ale TVP2 nadal była liderem

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bowok
Naprawdę bardzo fajny program, profesjonalnie zrobiony, przyjemnie się ogląda. I chyba jedyny ciekawy program w tej całej kiepskiej TVP. I zupełnie jedyny dobry program w TVP 2, w której już naprawdę nie ma nic ciekawego.
23 12
odpowiedź
User
Bowok
Naprawdę bardzo fajny program, profesjonalnie zrobiony, przyjemnie się ogląda. I chyba jedyny ciekawy program w tej całej kiepskiej TVP. I zupełnie jedyny dobry program w TVP 2, w której już naprawdę nie ma nic ciekawego.
10 16
odpowiedź
User
Bleee
Kiepski program, niski poziom, wszystko ustawione.
14 22
odpowiedź
User
Temieis
Każdy kto śledził II sezon The Voice Kids, to nie powinien być zdziwiony tym spadkiem oglądalności.
Przecież oni wywalali wszystkie ciekawe i barwne osoby (Maria Nowak, Pola Deptuła, Julia Chmielarska), a przepychali dalej, do finału i ścisłego finału nudne dzieciaki, których widzowie nie chcieli oglądać. Po co? Po to żeby dać im szansę :)
Na tą całą finałową dziewiątkę, to zasłużyły jedynie 2-3 osoby, a reszta nie powinna tam się znaleźć.
Tyle świetnych osób odrzucili na Bitwach i Sign Off, że aż przykro.
Jak widać nic nie pomogło również dorzucenie do programu bardzo znanych YouTuberów, czyli Magda Bereda i Jan Dąbrowski.
14 4
odpowiedź
User
Tymek
Powiem tak: dla przeciętnego widza, który zaczął oglądać ten program od pierwszej edycji, a przynajmniej dla większości z nich, od razu rzuca się w oczy (i uszy) następujący wniosek, który może ewentualnie wyglądać nieco inaczej, w zależności od tzw. punktu widzenia, dlatego dalej piszę wyłącznie o swoich odczuciach: program dalej fajny, ALE tym razem w finale znalazło się kilkoro uczestników, którzy na ten finał niestety nie zasługiwali. Odnoszę także wrażenie, że duża grupa tych potencjalnych diamentów odpadła już podczas Przesłuchań w Ciemno (!) z powodu opieszałości trenerów (za dużo gadania, za mało reagowania), a także podczas Bitew lub Sing-offów z powodu nie zawsze sprawiedliwych werdyktów trenerów. Ba, co najmniej kilka razy zdarzyło się, że uczestnik/uczestniczka dostał/dostała pozytywne recenzje od trenerów, ale nie przeszedł/nie przeszła, a TO w tego typu programach woła o pomstę do nieba! Przecież to program z udziałem DZIECI, czyli osóbek z niekiedy bardzo delikatną psychiką! Konkretnych przykładów natomiast nie podam, ponieważ nie zamierzam nikomu niczego sugerować, wszak każdy człowiek ma inny gust. A co do zwyciężczyni drugiej edycji programu, myślę, że to dobry wybór, ALE, gdyby obecność tych kilkorga "diamentów", miałaby pewnie większy problem z wygraną.
8 5
odpowiedź